كوچك يا بزرگ كردن بخش :.منو اشيا عمودي
صفحه اصلي
منو
ورود
كوچك يا بزرگ كردن بخش :.سایر اخبار
جلسه شوارای همکاری های علمی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی


برگزاری جلسه شورای همکاری های علمی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی

جلسه شورای همکاری های علمی پژوهشگاه  در تاریخ ۱۶ مرداد ۱۳۹۸  با حضور ریاست محترم پژوهشگاه، معاونان و رئیس مرکز همکاریهای علمی و بین الملل برگزار گردید.

در این جلسه ابتدا آقای دکتر اسفندیار ضمن گزارشی از جلسات مشترک مرکز همکاریهای علمی و بین الملل و اداره فناوری اطلاعات پژوهشگاه با پژوهشکده ها و مراکز علمی با پژوهشکده های فقه و حقوق، مدیریت اطلاعات و مدارک اسلامی، مهدویت و آینده پژوهی و تاریخ و سیره اهل بیت : ، به نتایج حاصله از این جلسات اشاره کردند و اظهار امیدواری نمودند که با همکاری و هماهنگی سایر پژوهشکده ها بتوانیم جلسات پربار داشته باشیم.

موضوع فرصت مطالعات و چگونگی استفاده اعضای هیات علمی پژوهشگاه از فرصت مطالعاتی و نیز پذیرش از اعضای هیئت علمی سایر دانشگاه ها و موسسات پژوهشی مورد بررسی قرار گرفت. و با توجه به آیین نامه فرصت مطالعاتی وزارت علوم و نیز شیوه نامه فرصت مطالعاتی اعضای هیات علمی و موسسات پژوهشی در جامعه و صنعت، رئیس محترم پژوهشگاه بر اجرای آیین نامه ها و شیوه نامه های وزارت علوم تحقیقات و فناوری تاکید نمودند و مرکز همکاریهای علمی و بین الملل پژوهشگاه را به عنوان اجرا کننده این آیین نامه و دستورالعمل ها دانستند. مدیران محترم پژوهشکده ها و مراکز پژوهشگاه می‌توانند برابر مقررات وزارت علوم و تحقیقات درخواست های اعضای هیئت علمی را برای فرصت مطالعاتی در سایر موسسات و مراکز و نیز درخواست پذیرش فرصت مطالعاتی از دانشگاه ها و موسسات پژوهشی دیگر را به مرکز همکاریهای علمی و بین الملل ارسال نمایند.


عكس هاي مرتبط :
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر
كوچك يا بزرگ كردن بخش :.امکانات
  • ارسال به دوستان
  • اضافه كردن به ليست دلخواه مرورگر
  • چاپ
  • آر.اس.اس
نام ارسال کننده :
ایمیل ارسال کننده:
نام دریافت کننده :
ایمیل دریافت کننده :
موضوع ایمیل :
کد تصویری :
 
امتیاز دهی
 
 

كوچك يا بزرگ كردن بخش :.سایر اخبار
بيشتر
تعداد بازديد اين صفحه: 295
Guest (PortalGuest)

اداره همکاری های علمی و بین الملل
مجری سایت : شرکت سیگما