كوچك يا بزرگ كردن بخش :.منو اشيا عمودي
صفحه اصلي
منو
ورود
كوچك يا بزرگ كردن بخش :.سایر اخبار
مجموعه نشر دفتر تبلیغات در حوزه علوم انسانی و اسلامی رتبه اول ایران را دارد
رییس مؤسسه بوستان کتاب:
رییس مؤسسه بوستان کتاب و مدیر نشر پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی گفت: مجموعه نشر دفتر تبلیغات در حوزه علوم انسانی و اسلامی رتبه اول ایران را دارد و در میان تمام ناشر ها چه دولتی و چه غیر دولتی ما از سه نشر بزرگ ایران هستیم.

به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، محمد باقر انصاری، در دیدار با جمعی از دانشمندان و اساتید کشور تونس اظهارداشت: نشر پژوهشگاه علوم و فرهنگ الام هر سال حدود 100 عنوان کتاب چاپ نخست و 30 تا 40 عنوان هم چاپ دوم دارد.

وی افزود: مؤسسه بوستان کتاب هم نشر اول کتب دینی و اسلامی در ایران است و بالغ بر 6500 عنوان کتاب را از اول انقلاب اسلامی ایران تا کنون منتشر کرده است؛ و پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی هم 1200 عنوان کتاب منتشر کرده است و اگر مجموع دفتر را در نظر بگیریم 8 هزار عنوان کتاب در دفتر تبلیغات اسلامی منتشر شده است.

رییس مؤسسه بوستان کتاب گفت: 500 عنوان از این کتاب ها به زبان عربی نوشته شده که در حوزه تفسیر قرآن و احیای آثار گذشتگان است مانند موسوعه شهید اول و موسوعه شهید ثانی و موسوعه محمد حسین کاشف الغطاء، علامه شرف الدین و ... که بسیاری از این کتاب ها 20 تا 30 مجلد هستند.

وی گفت: کتاب های پژوهشگاه تا کنون همه به صورت نشر الکترونیک  هم منتشر شده اند و از نظر موضوع شناسی قرآن کریم بیشترین حجم کتاب ها را به خود اختصاص داده است و بعد از آن تاریخ و سیره اهل بیت(ع) و بعد از آن فلسفه و کلام است.

مدیر نشر پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی گفت: مجموعه نشر دفتر تبلیغات در حوزه علوم انسانی و اسلامی رتبه اول ایران را دارد و در میان تمام ناشر ها چه دولتی و چه غیر دولتی ما از سه نشر بزرگ ایران هستیم و انشاء الله در نمایشگاه پیش روی کتاب در تونس مهمان مردم تونس خواهیم بود و کتاب های ما در این نمایشگاه در موضع قرآن، فلسفه و عرفان است زیرا مردم تونس بیشتر به آن اقبال دارند.


 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر
كوچك يا بزرگ كردن بخش :.امکانات
  • ارسال به دوستان
  • اضافه كردن به ليست دلخواه مرورگر
  • چاپ
  • آر.اس.اس
نام ارسال کننده :
ایمیل ارسال کننده:
نام دریافت کننده :
ایمیل دریافت کننده :
موضوع ایمیل :
کد تصویری :
 
امتیاز دهی
 
 

كوچك يا بزرگ كردن بخش :.سایر اخبار
بيشتر
تعداد بازديد اين صفحه: 174
Guest (PortalGuest)

اداره همکاری های علمی و بین الملل
مجری سایت : شرکت سیگما