كوچك يا بزرگ كردن بخش :.منو اشيا عمودي
صفحه اصلي
منو
ورود
كوچك يا بزرگ كردن بخش :.سایر اخبار
دیدار هیئت اعزامی پژوهشگاه با سفیر و رایزن فرهنگی ایران در تونس

هیئت اعزامی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی در اولین روز حضور در کشور تونس در روز 15فروردین پس از ورود به این کشوربلافاصله در محل رایزنی حضور یافتند و از بخش های مختلف رایزنی بازدید به عمل آوردند.

هیئت اعزامی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی در اولین روز حضور در کشور تونس در روز 15فروردین  پس از ورود به این کشوربلافاصله در محل رایزنی حضور یافتند و از بخش های مختلف رایزنی بازدید به عمل آوردند. 

به گزارش اداره بین الملل مرکز همکاری های پژوهشگاه دفتر تبلیغات اسلامی، نمایندگان پژوهشگاه در این دیدار دو ساعته، درباره مهم ترین زمینه های همکاری،  با آقای اسدی موحد رایزن فرهنگی کشورمان به گفتگو پرداختند. هیئت اعزامی پژوهشگاه همچنین با دعوت حجت الاسلام والمسلمین دکتر بروجردی سفیر کشورمان در محل سفارت با ایشان دیدار کردند. در این دیدار راهکارهای عملی استفاده حداکثری از  فرصت حضور درهیئت اعزامی در تونس توسط طرفین مورد بررسی قرار گرفت. 

لازم به ذکر است اعضای هیئت اعزامی پژوهشگاه به تونس که از مهمترین برنامه های آنان شرکت فعال در نمایشگاه بین المللی کتاب تونس و تعامل با مسئولین غرفه هاو اندیشمندان سایر کشورهای شرکت کننده در نمایشگاه است آقایان دکتر مختارشیخ حسینی عضو هیأت علمی ، آقای محمد باقر انصاری مدیر نشر و آقای فرید بختیاری کارشناس نشر پژوهشگاه می باشند.


 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر
كوچك يا بزرگ كردن بخش :.امکانات
  • ارسال به دوستان
  • اضافه كردن به ليست دلخواه مرورگر
  • چاپ
  • آر.اس.اس
نام ارسال کننده :
ایمیل ارسال کننده:
نام دریافت کننده :
ایمیل دریافت کننده :
موضوع ایمیل :
کد تصویری :
 
امتیاز دهی
 
 

كوچك يا بزرگ كردن بخش :.سایر اخبار
بيشتر
تعداد بازديد اين صفحه: 330
Guest (PortalGuest)

اداره همکاری های علمی و بین الملل
مجری سایت : شرکت سیگما