كوچك يا بزرگ كردن بخش :.منو اشيا عمودي
صفحه اصلي
منو
ورود
كوچك يا بزرگ كردن بخش :.سایر اخبار
عضويت دانشگاه باقرالعلوم(ع)در اتحاديه دانشگاههاي آسياو اقيانوسيه
مدير دفتر همكاريهاي علمي و بين المللي دانشگاه باقرالعلوم(ع) خبر داد
مدير دفتر همكاريهاي علمي و بين المللي دانشگاه باقرالعلوم(ع)از پيگيري عضويت اين دانشگاه در اتحاديه دانشگاههاي آسيا و اقيانوسيه در سال جاري خبر داد.

به گزارش اداره همكاري هاي علمي و بين الملل، حجه الاسلام والمسلمين تقدسي نيا در تشريح برنامه هاي دفتر همكاريهاي علمي و بين اللملي اين دانشگاه  اظهار داشت:اين دفتر به منظورحمايت از دانشجويان  و استادان  وگسترش روابط علمي با ساير دانشگاه هاي داخل و خارج تاسيس شده است كه تاكنون موفقيت هاي چشمگيري نيز در كارنامه خود به ثبت رسانده است.

وي برخي از اهداف دفتر همكاريهاي علمي و بين المللي را مدنظر قرار داد وافزود:فراهم سازي فرصت  هاي همكاري ، ايجاد و گسترش ارتباط علمي دانشگاه باقرالعلوم(ع) بادانشگاه ها و موسسات معتبر خارج از كشور از جمله اهداف مهم اين دفتر است.

مدير دفتر همكاريهاي علمي و بين المللي دانشگاه باقرالعلوم(ع) با بيان اين مطلب كه استقبال اساتيد و دانشجويان و مشاركت در برقراري ارتباط هاي بين اللملي ضامن موفقيت دفتربين الملل  وبهره برداري بهينه از فرصت هاي فراهم آمده خواهد بود،گفت: همكاريهاي علمي با دانشگاهها و مراكزآموزشي و پژوهشي در چارچوب سياست گذاري ها مي تواند زمينه ساز رشد روز افزون كيفي وكمي فعاليت در اين عرصه شده و در ابعاد گسترده تر روند رشد آموزش دانشگاه را تسريع نمايد .

وي در بخش ديگري از سخنان خود ،با اشاره به برخي از برنامه هاي آتي اين دفتر،يادآورشد:بررسي و انعكاس كنفرانس هاي علمي و بين المللي به اساتيد و دانشجويان جهت حضور فعال و ارائه مقالات علمي ،انجام امور مربوط به عضويت دانشگاه باقرالعلوم(ع) در اتحاديه دانشگاهاي آسيا و اقيانوسيه ازجمله برنامه اي است كه در سال تحصيلي 91-90 پيگيري خواهد شد.

مدير دفتر همكاريهاي علمي و بين المللي دانشگاه باقرالعلوم(ع) ادامه داد:دعوت از استادان خارجي و اعزام اساتيد دانشگاه جهت تدريس ،بازديدو انعقاد قرارداد وتفاهم نامه با برخي از دانشگاههايي كه زمينه همكاري با انها فراهم گرديده  ،از جمله  ديگر برنامه هاي سال جاري مي باشد.

وي هم چنين با اشاره به بازديد ساليانه مقامات علمي و ديپلمايك خارجي از دانشگاه باقرالعلوم(ع) تصريح كرد: در همين راستا دفتر همكاريهاي علمي و بين المللي دانشگاه در حال برنامه ريزي و انجام هماهنگي هاي لازم براي دعوت و بازديد اين افراد مي باشد.

تاريخ مخابره: 6/06/1390


 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر
كوچك يا بزرگ كردن بخش :.امکانات
  • ارسال به دوستان
  • اضافه كردن به ليست دلخواه مرورگر
  • چاپ
  • آر.اس.اس
نام ارسال کننده :
ایمیل ارسال کننده:
نام دریافت کننده :
ایمیل دریافت کننده :
موضوع ایمیل :
کد تصویری :
 
امتیاز دهی
 
 

كوچك يا بزرگ كردن بخش :.سایر اخبار
بيشتر
تعداد بازديد اين صفحه: 4319
Guest (PortalGuest)

اداره همکاری های علمی و بین الملل
مجری سایت : شرکت سیگما