كوچك يا بزرگ كردن بخش :.منو اشيا عمودي
صفحه اصلي
منو
ورود
كوچك يا بزرگ كردن بخش :.سایر اخبار
همايش بين‌المللي بيداري اسلامي برگزار مي شود
در دانشگاه‌هاي كشور
همايش بين‌المللي بيداري اسلامي با محوريت دانشگاه‌ها و مراكز آموزش عالي، آذرماه امسال با حضور فرهيختگان، انديشمندان و روساي دانشگاه‌هاي جهان اسلام برگزار مي شود.

به گزارش اداره همكاري‌هاي علمي و بين‌الملل، مديركل دفتر مطالعات فرهنگي و برنامه‌ريزي اجتماعي وزارت علوم، تحقيقات و فناوري گفت: سلسله جلسات و همايش بين‌المللي بيداري اسلامي با موضوع ظرفيت دانشگاه‌ها و مراكز آموزش عالي و پژوهشگاه‌ها در دانشگاه‌ها و مراكز آموزش عالي كشور به اجرا گذاشته مي‌شود.

"علي آدمي" افزود: دانشگاه اصفهان، استانداري اصفهان و معاونت فرهنگي و اجتماعي وزارت علوم ميزباني همايش بيداري اسلامي ويژه دانشگاه ها و پژوهشگاه ها را عهده دار شده اند.

وي خاطرنشان كرد: معاونت عربي و آفريقاي وزارت امور خارجه و ستاد بيداري اسلامي سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامي وظيفه دعوت از فرهيختگان، دانشمندان و رؤساي دانشگاه‌ها و مراكز آموزشي و پژوهشي مصر، تونس، اردن، سوريه، لبنان، فلسطين و همچنين مراكز پژوهشي اسلامي امريكا و اروپا را به عهده گرفته‌اند.

ستاد بيداري اسلامي وزارت علوم از چندي پيش به ابتكار دفتر مطالعات فرهنگي و برنامه‌ريزي اجتماعي اين وزارتخانه، فعاليت خود را در رابطه با رصد فعاليت‌هاي مربوط به بيداري اسلامي در دانشگاه‌هاي ايران و جهان آغاز كرده ‌است.

تاريخ مخابره: 28/07/1390


 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر
كوچك يا بزرگ كردن بخش :.امکانات
  • ارسال به دوستان
  • اضافه كردن به ليست دلخواه مرورگر
  • چاپ
  • آر.اس.اس
نام ارسال کننده :
ایمیل ارسال کننده:
نام دریافت کننده :
ایمیل دریافت کننده :
موضوع ایمیل :
کد تصویری :
 
امتیاز دهی
 
 

كوچك يا بزرگ كردن بخش :.سایر اخبار
بيشتر
تعداد بازديد اين صفحه: 10610
Guest (PortalGuest)

اداره همکاری های علمی و بین الملل
مجری سایت : شرکت سیگما