كوچك يا بزرگ كردن بخش :.منو اشيا عمودي
صفحه اصلي
منو
ورود
كوچك يا بزرگ كردن بخش :.سایر اخبار
برگزاري اولين كنگره بين‌المللي امام علي(ع) در قم
رئيس مجمع جهاني شيعه‌شناسي خبر داد
رئيس مجمع جهاني شيعه‌شناسي از برگزاري كنگره بين‌المللي امام علي(ع) در راستاي تبيين مباحث مربوط به غدير، خلافت بلافصل امام علي(ع) و ولايت و خلافت اهل بيت(ع) خبر داد.

به گزارش اداره همكاري هاي علمي و بين الملل، حجت‌الاسلام علي نصاري‌بويراحمدي  يادآورشد: زمان و محل  دقيق برگزاري كنگره بين‌المللي غدير با عنوان امام علي (ع) به به زودي اعلام خواهد شد.

وي گفت: مباحث مربوط به غدير، خلافت بلافصل امام علي(ع) و ولايت و خلافت اهل بيت(ع) از مباحث مطرح شده در اين كنگره محسوب مي‌شود.

انصاري بويراحمدي با اشاره به برگزاري همايش‌هاي مختلف از سوي مجمع جهاني شيعه‌شناسي، كنفرانس "شيعه‌شناسي، فرصت‌ها و چالش‌ها" را از جمله اين همايش‌ها ذكر كرد كه از طرف اين مجمع با حضور بيش از هزار و 200 نفر از 30 كشور جهان برگزار شد.

وي گفت: فيلم، سي‌دي و نرم‌افزارهاي اين همايش موجود است و استاداني مانند حجت‌الاسلام رسول جعفريان، لگن هافمن و... در اين همايش به ايراد سخنراني پرداختند و بسياري از ضرورت‌هاي تشيع در اين همايش‌ها تبيين شد.

رئيس مجمع جهاني شيعه‌شناسي با اشاره به برگزاري كنگره ملي غدير گفت: اين كنگره از سوي مجمع جهاني شيعه‌شناسي با مشاركت برخي موسسات در برج ميلاد تهران با پيام آيات صافي‌گلپايگاني و شاهرودي برگزار شد.

وي بيان كرد: پروفسور تيجاني در اين مراسم به ايراد سخنراني پرداخت و از 9 كشور جهان در اين كنگره شركت كردند و گزارش مكتوب اين همايش در مجمع جهاني شيعه‌شناسي موجود است.

تاريخ مخابره: 20/07/1390


 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر
كوچك يا بزرگ كردن بخش :.امکانات
  • ارسال به دوستان
  • اضافه كردن به ليست دلخواه مرورگر
  • چاپ
  • آر.اس.اس
نام ارسال کننده :
ایمیل ارسال کننده:
نام دریافت کننده :
ایمیل دریافت کننده :
موضوع ایمیل :
کد تصویری :
 
امتیاز دهی
 
 

كوچك يا بزرگ كردن بخش :.سایر اخبار
بيشتر
تعداد بازديد اين صفحه: 7937
Guest (PortalGuest)

اداره همکاری های علمی و بین الملل
مجری سایت : شرکت سیگما