728 x 90
1
روابط عمومی دیدار و گفتگوی نماینده دانشگاه باقرالعلوم(ع) با رئیس دانشکده حقوق دانشگاه کفیل عراق نماینده دانشگاه باقرالعلوم(ع) ضمن بازدید از دانشگاه کفیل عراق، با حجت‌الاسلام والمسلمین احمد علی عبود الخفاجی، رئیس دانشکده حقوق این دانشگاه در راستای همکاری‌های دوجانبه به بحث و گفتگو پرداخت.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه باقرالعلوم(ع)، در ابتدای این دیدار حجت‌الاسلام والمسلمین احمد علی عبود الخفاجی ضمن استقبال از حضور نماینده دانشگاه باقرالعلوم(ع) به معرفی دانشگاه کفیل پرداخت و گفت: این دانشگاه غیردولتی قدمتی 20 ساله دارد و در ابتدا تمرکز دانشگاه صرفا بر روی رشته‌های علوم انسانی بود. در طول زمان سایر رشته‌های مورد نیاز کشور عراق نیز به این دانشگاه افزوده شد و اکنون علاوه بر دانشکده‌های علوم انسانی، دانشکده‌‌های پزشکی، دندان‌پزشکی، داروسازی، فناوری‌های پزشکی و بهداشتی و همچنین فنی مهندسی نیز در این دانشگاه وجود دارند.

در ادامه این دیدار محمد پورامینی نماینده دانشگاه باقرالعلوم(ع) به بیان تاریخچه دانشگاه باقرالعلوم(ع) پرداخت و گفت: دانشگاه باقرالعلوم(ع) با هدف اسلامی‌سازی علوم انسانی و تربیت نیروی انسانی متعهد و متخصص فعالیت خود را آغاز کرده است و در این راستا گام‌های بزرگی را برداشته است که از جمله آن‌ها تأسیس برخی از رشته‌های علوم انسانی برای اولین بار در ایران و تألیف برخی از کتاب‌های درسی مدارس و دانشگاه‌های ایران توسط اساتید دانشگاه باقرالعلوم(ع) است.

رئیس دانشکده حقوق دانشگاه کفیل با ابراز خرسندی از فعالیت‌های علمی دانشگاه باقرالعلوم(ع) گفت: با توجه به سهمیه محدود پذیرش دانشجو در تحصیلات تکمیلی امیدواریم فارغ التحصیلان دانشگاه کفیل بتوانند جهت ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر از ظرفیت دانشگاه باقرالعلوم(ع) استفاده کنند. 

در پایان این دیدار حجت‌الاسلام و المسلمین الخفاجی به رسم یادبود هدیه‌ای را به دانشگاه باقرالعلوم(ع) تقدیم کرد.
 
 
امتیاز دهی
 
 

فصلنامهعلوم سیاسی فصلنامهتاریخ اسلام فصلنامهآیین حکمت فصلنامهفرهنگ پژوهش
خانه | بازگشت | حريم خصوصي كاربران |
Guest (PortalGuest)

دانشگاه باقرالعلوم (عليه السلام)
مجری سایت : شرکت سیگما