728 x 90

با حضور مدیر بین‌الملل دانشگاه گیلان در دانشگاه باقرالعلوم(ع) بررسی شد: راهکارهای افزایش سطح همکاری‌های دو جانبه

مدیران بین‌الملل دانشگاه های گیلان و باقرالعلوم(ع) به هم‌اندیشی در خصوص توسعه همکاری‌های بین‌المللی پرداختند.
مدیران بین‌الملل دانشگاه های گیلان و باقرالعلوم(ع) به هم‌اندیشی در خصوص توسعه همکاری‌های بین‌المللی پرداختند.روابط عمومی دانشگاه باقرالعلوم علیه السلام

مدیران بین‌الملل دانشگاه های گیلان و باقرالعلوم(ع) به هم‌اندیشی در خصوص توسعه همکاری‌های بین‌المللی پرداختند.


به گزارش روابط عمومی دانشگاه باقرالعلوم(ع)، در راستای توسعه همکاری‌های بین‌المللی و ارتباطات دانشگاهی بین دانشگاه باقرالعلوم(ع) و دانشگاه‌های فدراسیون روسیه و اتحادیه دانشگاه‌های حاشیه دریای خزر، این دانشگاه میزبان مهدی هدایتی شهیدانی مدیر بین‌الملل و دانشیار دانشگاه گیلان بود. 

مدیر بین‌الملل دانشگاه گیلان ضمن ارائه در نشست علمی «الزامات و ظرفیت‌های تبلیغات فرهنگی و رسانه‌ای در روسیه» و پاسخگویی به پرسش‌های دانشجویان، در خصوص بررسی زمینه‌های همکاری بین‌المللی و توسعه ارتباطات بین دانشگاهی و بین‌المللی به گفتگو با سید هادی ساجدی رئیس اداره امور بین‌الملل دانشگاه باقرالعلوم(ع) پرداخت.

در این دیدار زمینه‌های گسترش سطح کمی و کیفی همکاری‌های بین‌المللی، تفاهم‌نامه‌ها، جذب اعضاء هیئت علمی، جذب دانشجوی بین‌المللی و تبادل هیئت‌های علمی-دانشگاهی بررسی شد.

لازم به ذکر است دانشگاه گیلان در حال حاضر با 10 دانشکده، یک واحد پردیس و دو پژوهشکده با بیش از 600 عضو هیئت علمی و بالغ بر 18هزار دانشجو به عنوان بزرگ‌ترین مرکز آموزش عالی در شمال کشور مشغول به فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی است.  قرارگرفتن در جمع دانشگاه‌های برتر سه نظام بین‌المللی و رتبه‌بندی جهانی تایمز، لیدن، شانگهای و دسته دانشگاه‌های یک درصد برتر دنیا و ده دانشگاه برتر جامع کشور جزئی از توانمندی‌های دانشگاه گیلان است. 


 
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر
فصلنامهعلوم سیاسی فصلنامهتاریخ اسلام فصلنامهآیین حکمت فصلنامهفرهنگ پژوهش
خانه | بازگشت | حريم خصوصي كاربران |
Guest (PortalGuest)

دانشگاه باقرالعلوم (عليه السلام)
مجری سایت : شرکت سیگما