728 x 90

بازدید دانشجویان مدیریت رسانه دانشگاه باقرالعلوم(ع) از خبرگزاری ایرنا

نهمین نشست تجربه‌نگاری مدیران رسانه به همت انجمن علمی مدیریت رسانه با حضور مدیر عامل خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران(ایرنا) مرکز قم برگزار شد.
نهمین نشست تجربه‌نگاری مدیران رسانه به همت انجمن علمی مدیریت رسانه با حضور مدیر عامل خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران(ایرنا) مرکز قم برگزار شد.روابط عمومی دانشگاه باقرالعلوم علیه السلام

نهمین نشست تجربه‌نگاری مدیران رسانه به همت انجمن علمی مدیریت رسانه با حضور مدیر عامل خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران(ایرنا) مرکز قم برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی دانشگاه باقرالعلوم(ع)، جمعی از دانشجویان مدیریت رسانه دانشگاه باقرالعلوم(ع) با حضور در دفتر خبرگزاری ایرنا در قم، ضمن بازدید، نهمین نشست تجربه‌نگاری مدیران رسانه را با حضور محمدحسین همتی‌نژاد مدیرعامل این مرکز برگزار کردند.

در این دیدار همتی‌نژاد به بیان تاریخچه و هدف تأسیس خبرگزاری ایرنا پرداخت و گفت: ایرنا در سال 1313 تأسیس شد و قدیمی‌ترین خبرگزاری رسمی جمهوری اسلامی ایران است. این خبرگزاری در مراکز استان‌ها، شهرستان‌ها و خارج از کشور دارای شعبه می‌باشد و خبرهای مختلف را به صورت دست اول تهیه می‌کند. 

وی در ادامه به تجربیات رسانه‌ای خود در سطوح استانی، ملی و بین‌المللی اشاره کرد و گفت: خبرگزاری ایرنا در جریان مسمومیت‌های سریالی استان قم زودتر از نیروهای امدادی یا همزمان‌ با آن‌ها در محل حاضر شد و به تهیه گزارش ‌پرداخت.

همتی‌نژاد که سابقه تألیف و گردآوری کتاب، روزنامه‌نگاری، خبرنگاری، تهیه‌کنندگی و کارگردانی را در کارنامه خود دارد به بررسی موضوع رسانه‌ها در آینده با تمرکز بر متاورس پرداخت و از برگزاری نشست بعدی با موضوع «رسانه‌ها در آینده» استقبال کرد. 

در پایان دانشجویان با استفاده از عینک‌های واقعیت‌ مجازی، از نزدیک فضای متاورس را تجربه کردند و پرسش‌های خود را مطرح کردند.
 
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر
فصلنامهعلوم سیاسی فصلنامهتاریخ اسلام فصلنامهآیین حکمت فصلنامهفرهنگ پژوهش
خانه | بازگشت | حريم خصوصي كاربران |
Guest (PortalGuest)

دانشگاه باقرالعلوم (عليه السلام)
مجری سایت : شرکت سیگما