728 x 90

حضور دانشجویان مدیریت رسانه دانشگاه باقرالعلوم(ع) در دانشکده دین و رسانه دانشگاه صدا و سیما

هفتمین نشست تجربه‌نگاری مدیران رسانه به همت انجمن علمی مدیریت رسانه و اداره پژوهش دانشگاه باقرالعلوم(ع) در دانشکده دین و رسانه دانشگاه صدا و سیما برگزار شد.
هفتمین نشست تجربه‌نگاری مدیران رسانه به همت انجمن علمی مدیریت رسانه و اداره پژوهش دانشگاه باقرالعلوم(ع) در دانشکده دین و رسانه دانشگاه صدا و سیما برگزار شد.روابط عمومی دانشگاه باقرالعلوم علیه السلام

هفتمین نشست تجربه‌نگاری مدیران رسانه به همت انجمن علمی مدیریت رسانه و اداره پژوهش دانشگاه باقرالعلوم(ع) در دانشکده دین و رسانه دانشگاه صدا و سیما برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی دانشگاه باقرالعلوم(ع)، تعدادی از دانشجویان مدیریت رسانه دانشگاه با حضور در دانشکده صدا و سیما قم ضمن بازدید از بخش‌های مختلف از جمله کتابخانه، نشست تجربه‌نگاری مدیران رسانه را با حضور دکتر کمال اکبری رئیس دانشکده صدا و سیما قم برگزار کردند.

در ابتدای این نشست، محمد پورامینی دبیر انجمن علمی مدیریت رسانه دانشگاه باقرالعلوم(ع) در تشریح فعالیت‌های یکسال اخیر انجمن علمی، به برگزاری 17 نشست و بازدید علمی اشاره کرد و به بیان روند شکل‌گیری نشست‌های تجربه‌نگاری مدیران رسانه پرداخت.

در ادامه دکتر اکبری وجود این انجمن علمی با دغدغه را لطف الهی دانست و از فعالیت¬های آن بسیار ابراز خرسندی کرد. سپس بخشی از تجربیات علمی و عملی خود در مدیریت رادیو، تلویزیون و دانشکده صدا و سیما را در اختیار دانشجویان این رشته قرار داد.

اکبری به بیان تاریخچه شکل‌گیری رادیو معارف پرداخت و گفت: رادیو معارف قرار بود بدون استفاده از موسیقی فعالیت خود را آغاز کند. وقتی می خواستیم این رادیو را تأسیس کنیم برخی از افراد انجام موفقیت‌آمیز این کار را باور نداشتند ولی اکنون به جایگاهی رسیده‌ایم که جشنواره برنامه‌های داخلی و بین‌المللی بدون موسیقی داریم که به طور سالیانه برگزار می‌شوند و خلأ نداشتن موسیقی در این برنامه‌ها وجود ندارد.

رئیس دانشکده صدا و سیما قم خاطرنشان کرد: در سال1376 رادیو معارف و دانشکده دین و رسانه توسط سازمان صدا و سیما تأسیس شد تا جنبه‌های آموزشی، پژوهشی و عملی رسانه در مسیر دین دنبال شود و نیروی انسانی متعهد را تربیت کند. همچنین سامان‌دادن بنیادهای نظری در حوزه دین و رسانه از جمله برنامه‌های رادیو معارف و دانشکده دین و رسانه بود.
در پایان این نشست تمامی دانشجویان ضمن معرفی خود به طرح سؤالات پرداختند که اکبری با دقت به آنان پاسخ داد.

 
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر
فصلنامهعلوم سیاسی فصلنامهتاریخ اسلام فصلنامهآیین حکمت فصلنامهفرهنگ پژوهش
خانه | بازگشت | حريم خصوصي كاربران |
Guest (PortalGuest)

دانشگاه باقرالعلوم (عليه السلام)
مجری سایت : شرکت سیگما