728 x 90

بررسی زمینه‌های همکاری دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه باقرالعلوم(ع)

هیئت رئیسه دانشگاه فرهنگیان با حضور در دانشگاه باقرالعلوم(ع)، به بررسی و گفتگو در خصوص زمینه‌های همکاری مشترک پرداختند.
هیئت رئیسه دانشگاه فرهنگیان با حضور در دانشگاه باقرالعلوم(ع)، به بررسی و گفتگو در خصوص زمینه‌های همکاری مشترک پرداختند.روابط عمومی دانشگاه باقرالعلوم علیه السلام

هیئت رئیسه دانشگاه فرهنگیان با حضور در دانشگاه باقرالعلوم(ع)، به بررسی و گفتگو در خصوص زمینه‌های همکاری مشترک پرداختند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه باقرالعلوم(ع) وابسته به دفتر تبلیغات اسلامی، در ابتدای این مراسم حجت‌الاسلام و المسلمین شمس‌الله مریجی پس از عرض خیر مقدم به هیئت رئیسه دانشگاه فرهنگیان اصفهان، به معرفی دانشگاه باقرالعلوم(ع) پرداخت و گفت: دانشگاه باقرالعلوم(ع) دانشگاهی پیشرو در حوزه علوم انسانی-اسلامی است. هدف این دانشگاه تربیت نیروهای متخصص جهت رفع نیازهای کشور در حوزه علوم انسانی-اسلامی است.
وی افزود: دانشگاه باقرالعلوم(ع) در این راستا با رویکرد مسئله محوری اقدام به تأسیس برخی از رشته‌های علوم انسانی نمود که برخی از مقاطع آن به طور انحصاری در این دانشگاه اجرا می‌شود.
رئیس دانشگاه باقرالعلوم(ع) خاطرنشان کرد: این دانشگاه با توجه ویژه‌ به سطح علمی دانشجویان و با تکیه بر ظرفیت علمی اساتید خود، توانسته است تا با تربیت نیروهای متخصص در حوزه علوم انسانی-اسلامی، به اندازه توان خود خلأهای موجود در این حوزه را برطرف کند.
در ادامه جلسه علی‌اکبر کجباف، رئیس دانشگاه فرهنگیان استان اصفهان ضمن تشکر از میزبانی دانشگاه باقرالعلوم(ع)، به ارائه گزارشی در خصوص فعالیت‌های دانشگاه فرهنگیان اصفهان پرداخت و گفت: در حال حاضر هفده هزار دانشجو معلم در مراکز مختلف استان اصفهان مشغول به تحصیل هستند. با توجه به افزایش نیاز کشور به تربیت معلم و با توجه به جایگاه علمی دانشگاه باقرالعلوم(ع)، همکاری بین این دو مرکز امری ضروری و اثربخش است.
رئیس دانشگاه فرهنگیان اصفهان با اشاره به دغدغه مقام معظم رهبری(حفظه الله) در خصوص امر آموزش و پرورش گفت: از نگاه مقام معظم رهبری دانشگاه فرهنگیان مرکز ثقل آموزش و پرورش است و ما نیز در این دانشگاه در تلاش هستیم تا سطح علمی و معرفتی اساتید و دانشجویان خود را جهت تربیت بهتر فرزندان این کشور ارتقاء دهیم.
در پایان این جلسه حجت‌الاسلام و المسلمین سیداحسان رفیعی علوی، معاون آموزشی و فرهنگی دانشگاه باقرالعلوم(ع) گفت: یکی از مسائل قابل توجه در حوزه آموزش و پرورش تربیت مدیران دغدغه‌مند و کارآمد است. باید هویت مدیران تراز را بازیابی و زمینه را برای تربیت و رشد نیروهای با استعداد آماده کرد.
وی ادامه داد: دانشگاه باقرالعلوم(ع) آمادگی دارد تا با همکاری‌ در قالب‌های مختلف از جمله تأسیس رشته‌های مورد نیاز دانشگاه فرهنگیان، تبادل اساتید، دوره‌های ضمن خدمت و برگزاری دوره‌های هدفمند، با تمام توان خود دانشگاه فرهنگیان را در زمینه تربیت نیروهای متخصص انقلاب اسلامی یاری کند.
 
امتیاز دهی
 
 

فصلنامهعلوم سیاسی فصلنامهتاریخ اسلام فصلنامهآیین حکمت فصلنامهفرهنگ پژوهش
خانه | بازگشت | حريم خصوصي كاربران |
Guest (PortalGuest)

دانشگاه باقرالعلوم (عليه السلام)
مجری سایت : شرکت سیگما