728 x 90

دانشگاه باقرالعلوم(ع) هفتمین دانشگاه غیردولتی برتر در جدیدترین رتبه‌بندی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری

دانشگاه باقرالعلوم(ع) در جدیدترین رتبه‌بندی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری توانست رتبه هفتم را در بین دانشگاه‌های غیرانتفاعی-غیردولتی کشور از آن خود کند.
دانشگاه باقرالعلوم(ع) در جدیدترین رتبه‌بندی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری توانست رتبه هفتم را در بین دانشگاه‌های غیرانتفاعی-غیردولتی کشور از آن خود کند. روابط عمومی دانشگاه باقرالعلوم علیه السلام

دانشگاه باقرالعلوم(ع) در جدیدترین رتبه‌بندی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری توانست رتبه هفتم را در بین دانشگاه‌های غیرانتفاعی-غیردولتی کشور از آن خود کند.


به گزارش روابط عمومی دانشگاه باقرالعلوم(ع) وابسته به دفتر تبلیغات اسلامی، رتبه‌بندی دانشگاه‌های کشور هر ساله از طریق موسسه استنادی و پایش علم و فناوری جهان اسلام(ISC) انجام می‌شود. جدیدترین ارزیابی این مجموعه ناظر به رتبه‌بندی دانشگاه‌ها در سال تحصیلی 1400-1401 است. 

در این رتبه‌بندی، معیارهای کلی در ارزیابی و رتبه‌بندی دانشگاه‌ها در 6 حوزه آموزش، پژوهش، فناوری و نوآوری، بین‌المللی سازی، اثرگذاری اقتصادی و خدمات اجتماعی و همچنین حوزه زیرساخت و تسهیلات مورد بررسی قرار گرفته است.

دانشگاه باقرالعلوم(ع) در جدیدترین رتبه‌بندی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری توانست در میان 139 دانشگاه‌ غیرانتفاعی غیردولتی، رتبه چهارم را در بخش آموزش و رتبه ششم را در بخش پژوهش کسب کند و در رده‌بندی نهایی، جایگاه هفتم را در میان دانشگاه‌های غیرانتفاعی غیردولتی کشور از آن خود کند.

 
 
امتیاز دهی
 
 

فصلنامهعلوم سیاسی فصلنامهتاریخ اسلام فصلنامهآیین حکمت فصلنامهفرهنگ پژوهش
خانه | بازگشت | حريم خصوصي كاربران |
Guest (PortalGuest)

دانشگاه باقرالعلوم (عليه السلام)
مجری سایت : شرکت سیگما