728 x 90

اهداء مدرک دکتری افتخاری دانشگاه باقرالعلوم(ع) به چهار تن از جانبازان 70 درصد روحانی

دانشگاه باقرالعلوم(ع) در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با اهداء مدرک دکتری افتخاری به چهار تن از جانبازان 70 درصد روحانی، از زحمات و فداکاری آن‌ها تقدیر کرد.
دانشگاه باقرالعلوم(ع) در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با اهداء مدرک دکتری افتخاری به چهار تن از جانبازان 70 درصد روحانی، از زحمات و فداکاری آن‌ها تقدیر کرد. روابط عمومی دانشگاه باقرالعلوم علیه السلام

دانشگاه باقرالعلوم(ع) در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با اهداء مدرک دکتری افتخاری به چهار تن از جانبازان 70 درصد روحانی، از زحمات و فداکاری آن‌ها تقدیر کرد.




به گزارش روابط عمومی دانشگاه باقرالعلوم(ع) وابسته به دفتر تبلیغات اسلامی، در ابتدای این مراسم حجت‌الاسلام و المسلمین احمد واعظی رئیس دفتر تبلیغات اسلامی با اشاره به لزوم قدردانی از ایثارگران گفت: تقدیر از این ایثارگران که به نمایندگی از جمعیت عظیم ایثارگران انجام می‌شود، نمادی از قدردانی و ادای دین ما نسبت به کسانی است که ولی نعمت ما هستند. 

وی افزود: هر کسی که زمینه خدمت پیدا می‌کند و قدمی در راه اسلام بر‌می‌دارد مدیون ایثارگران و شهدا است و یکی از رسالت‌هایی که باید بر دوش بکشیم زنده نگه داشتن یاد شهدا و امام شهدا است. امام راحل حقیقتا خداجو و خداخواه بود اگر اینگونه نبود نمی‌توانست آنچنان قلوب مردم را احیاء کند. ما مدیون امام هستیم و باید نسل جوان را با سیره ایشان آشنا کنیم.

در ادامه حجت‌الاسلام و المسلمین اسدی جانشین مدیر مرکز خدمات با ارائه آمار ایثارگران روحانی گفت: در حال حاضر بیش از 980 جانباز روحانی و نزدیک به 40 آزاده در استان قم داریم. در دفاع مقدس قشر روحانی نزدیک به چهار هزار شهید را تقدیم این انقلاب کرد که در میان اقشار مختلف بیشترین میزان است.

اسدی خاطرنشان کرد: حضور این عزیزان در برنامه‌های مختلف خود جهاد تبیین است. البته قدردانی از این عزیزان نمادی است از تقدیر از زحمات تمامی جانبازان و ایثارگران. 

در ادامه مراسم حجت‌الاسلام و المسلمین شمس‌الله مریجی رئیس دانشگاه باقرالعلوم(ع) ضمن عرض خیر مقدم به مهمانان و به خصوص جانبازان 70 درصد روحانی و همسران آن‌ها به سخنی از رهبر معظم انقلاب مد ظله العالی  اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری در خصوص همسران ایثارگران و جانبازان می‌فرمایند:«همسران جانبازان به معنای واقعی کلمه ایثارگرند.» وی افزود: متأسفانه از همسران جانبازان غافل شده‌ایم و باید توجه ویژه‌ای به خانواده این عزیزان کرد که فداکاری‌های بسیاری انجام داده‌اند.

در پایان این مراسم به آقایان محمدحسین صادقی مجرد، متین احمدی جعفری، سید اسحق اندیشه و عبدالمحمد جعفری مدرک دکتری افتخاری دانشگاه باقرالعلوم(ع) اهداء شد و از همسران این عزیزان نیز با ارائه هدایایی تقدیر شد.
 
امتیاز دهی
 
 

فصلنامهعلوم سیاسی فصلنامهتاریخ اسلام فصلنامهآیین حکمت فصلنامهفرهنگ پژوهش
خانه | بازگشت | حريم خصوصي كاربران |
Guest (PortalGuest)

دانشگاه باقرالعلوم (عليه السلام)
مجری سایت : شرکت سیگما