728 x 90

سرپرست جدید اداره امور هیئت علمی دانشگاه باقرالعلوم(ع) معرفی شد

آیین تودیع و معارفه سرپرست پیشین و جدید اداره امور هیئت علمی دانشگاه باقرالعلوم(ع) با حضور رئیس و مدیران این دانشگاه برگزار شد.
آیین تودیع و معارفه سرپرست پیشین و جدید اداره امور هیئت علمی دانشگاه باقرالعلوم(ع) با حضور رئیس و مدیران این دانشگاه برگزار شد. روابط عمومی دانشگاه باقرالعلوم علیه السلام

آیین تودیع و معارفه سرپرست پیشین و جدید اداره امور هیئت علمی دانشگاه باقرالعلوم(ع) با حضور رئیس و مدیران این دانشگاه برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی دانشگاه باقرالعلوم(ع)، طی مراسمی که با حضور رئیس دانشگاه و مدیران دانشگاه باقرالعلوم(ع) برگزار شد از خدمات مهدی ایران‌پور سرپرست سابق اداره امور هیئت علمی دانشگاه قدردانی و علی مهدوی‌نیا به عنوان سرپرست جدید اداره امور هیئت علمی این دانشگاه معرفی شد. 

حجت‌الاسلام و المسلمین شمس‌الله مریجی رئیس دانشگاه باقرالعلوم(ع)، ضمن قدردانی از سرپرست سابق اداره امور هیئت علمی دانشگاه گفت: این اداره همواره جزو بخش‌های مهم و حساس دانشگاه بوده است. رسیدگی به امور اساتید با توجه به جایگاه علمی آن‌ها چالش‌های خاص خود را دارد؛ با وجود این چالش‌ها عملکرد ایشان طی سال‌های گذشته در این بخش همواره قابل ستایش و قدردانی بوده است. 

وی خاطرنشان کرد: تغییر مدیران بخش‌های مختلف لزوماً به معنای عدم رضایت مدیر سابق نبوده و نباید این سرمایه نادیده گرفته شود بلکه این تغییرات در جهت بهره گیری بیشتر از فعالیت‌های سایر مجموعه افراد انجام می شود.

رئیس دانشگاه باقرالعلوم(ع) علاقه به یادگیری و بهره‌گیری از تجربیات سایر مدیران را یکی از ویژگی‌های مهم یک مدیر موفق دانست و افزود: بهره گیری از تجربیات دیگران و برخورد محترمانه همواره یکی از معیار‌های دانشگاه در زمینه انتخاب مدیران بوده است و الحمدالله سرپرست جدید اداره امور هیئت علمی نیز در این زمینه شایستگی خود را اثبات کرده‌ است. امید می‌رود با اتکاء به توانایی ایشان و همراهی سایر مدیران شاهد موفقیت و پیشرفت این اداره باشیم. 

مهدی ایران‌پور سرپرست سابق اداره هیئت علمی ضمن تبریک انتصاب به سرپرست جدید این اداره گفت: اعضای هیئت علمی روح یک دانشگاه هستند و طبیعتاً با این عزیزان همواره باید با اخلاق و رفتار مناسب برخورد شود. الحمدلله سرپرست جدید این اداره صلاحیت‌های لازم را در زمینه کاری و رفتاری دارند و من نیز برای انتقال تجربیاتی که در طول این مدت در دانشگاه کسب کرده‌ام در خدمت ایشان هستم. 

علی مهدوی‌نیا سرپرست جدید اداره هیئت علمی گفت: در طی سالیان گذشته فعالیت‌های من جهت خدمت به دانشگاه و ارتقاء سطح کیفی آن بوده است. لذا از اعتماد ریاست دانشگاه به بنده جهت خدمت در این واحد تشکر می‌کنم و امیدوارم با استفاده از تجربه مدیران دانشگاه به ویژه سرپرست سابق این اداره بتوانم در راستای اهداف دانشگاه قدمی هرچند کوچک بردارم.

در پایان این مراسم، مدیران واحدهای مختلف دانشگاه باقرالعلوم(ع) ضمن قدردانی از زحمات سرپرست سابق اداره امور هیئت علمی، برای سرپرست جدید آرزوی موفقیت کردند.


 
 
امتیاز دهی
 
 

فصلنامهعلوم سیاسی فصلنامهتاریخ اسلام فصلنامهآیین حکمت فصلنامهفرهنگ پژوهش
خانه | بازگشت | حريم خصوصي كاربران |
Guest (PortalGuest)

دانشگاه باقرالعلوم (عليه السلام)
مجری سایت : شرکت سیگما