728 x 90

برگزاری کارگاه جستارنویسی تخصصی در حوزه علوم اجتماعی

  • 1401/3/17 سه‌شنبه
کارگاه دو روزه جستارنویسی تخصصی در حوزه علوم اجتماعی به همت انجمن بین‌المللی اندیشه اجتماعی مسلمین در دانشگاه باقرالعلوم(ع) برگزار شد.
کارگاه دو روزه جستارنویسی تخصصی در حوزه علوم اجتماعی به همت انجمن بین‌المللی اندیشه اجتماعی مسلمین در دانشگاه باقرالعلوم(ع) برگزار شد.روابط عمومی دانشگاه باقرالعلوم علیه السلام

کارگاه دو روزه جستارنویسی تخصصی در حوزه علوم اجتماعی به همت انجمن بین‌المللی اندیشه اجتماعی مسلمین در دانشگاه باقرالعلوم(ع) برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی دانشگاه باقرالعلوم(ع)، در کارگاه جستارنویسی تخصصی در حوزه علوم اجتماعی که با استقبال خوب دانشجویان رشته‌های مختلف علوم اجتماعی برگزار گردید، حاتم ابتسام اصول، تکنیک‌ها و مهارت‌های جستارنویسی را به دانشجویان شرکت کننده آموزش داد.

در روز دوم کارگاه، ضمن بررسی برخی از نمونه‌های فاخر جستار نویسی، جستارهای نوشته شده توسط شرکت‌کنندگان مورد نقد و بررسی قرار گرفت.

هدف از برگزاری این کارگاه شناسایی دانشجویان توانمند در زمینه جستار‌نویسی است. این دانشجویان پس از کسب مهارت‌های کافی در زمینه جستار نویسی اقدام به نگارش جستارهای مختلف با موضوعات پیشنهادی انجمن بین‌المللی اندیشه اجتماعی مسلمین خواهند نمود. 

گفتنی است جستارنویسی سبک ادبی جدیدی است که در آن نگارش علمی و ادبی با هم ترکیب شده‌اند. جستار متن به نسبت کوتاهی است که از لحاظ محتوایی به موضوعی علمی می‌پردازد اما در قالب و فرم از متن‌نویسی علمی فاصله گرفته و با استفاده از نویسندگی ادبی، شیرینی و حلاوت را به مخاطبان خود انتقال می‌دهد.
 
امتیاز دهی
 
 

فصلنامهعلوم سیاسی فصلنامهتاریخ اسلام فصلنامهآیین حکمت فصلنامهفرهنگ پژوهش
خانه | بازگشت | حريم خصوصي كاربران |
Guest (PortalGuest)

دانشگاه باقرالعلوم (عليه السلام)
مجری سایت : شرکت سیگما