728 x 90

دستاوردهای 40 ساله انقلاب اسلامی در مصاحبه با حجت الاسلام والمسلمین رهدار

حجت الاسلام والمسلمین رهدار: FATF استقلال ، ايرانيت و اسلاميت را از بين مي برد
حجت الاسلام والمسلمین رهدار: FATF استقلال ، ايرانيت و اسلاميت را از بين مي بردروابط عمومی دانشگاه باقرالعلوم علیه السلام

حجت الاسلام والمسلمین رهدار: FATF استقلال ، ايرانيت و اسلاميت را از بين مي برد

عضو هیئت علمی دانشگاه باقرالعلوم(ع) گفت: تصویب  FATF استقلال ، ايرانيت و اسلاميت را از بين مي برد ولی متاسفانه دولت هیچ توجهی به این موضوع ندارد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه باقرالعلوم(ع) حجت الاسلام والمسلمین رهدار، در ارتباط با FATF و اصرار دولت بر تصویب آن، در سخنانی اظهار کرد: اصل انتقاد ما به دولت در رابطه با  FATF در این است که چرا وارد این جاده شده است.
وی با بیان اینکه  اين جاده همان جاده اي است كه استقلال ما را از بين مي برد عدالت ما كه شعارش را داريم نمي توانيم محقق كنيم، تصریح کرد:تصویب  FATF استقلال ، ايرانيت و اسلاميت را از بين مي برد ولی متاسفانه دولت هیچ توجهی به این موضوع ندارد.
عضو هیئت علمی دانشگاه باقرالعلوم(ع) گفت: اینکه ما از همان اول با تصویب این موضوع مخالف هستیم به اين علت است كه هم اين دولت را مي شناسيم و می دانیم، اين دولت دولتي نيست كه دغدغه ي استقلال داشته باشد، من اين دولت را بي آنكه خائن بدانم از مبنا وابسته مي دانم .
وی با بیان اینکه اين دولت در درون چارت جمهوري اسلامي به هر دليلي مورد اقبال قرار گرفته و كارهايي مي كند ولی ما اين دولت را مي شناسيم ، تصریح کرد: اين دولت اگر فشار غربي هم نباشد در ذات خودش قلقلك و هوس دارد كه جامعه ي ما و جمهوريت و انقلاب ما را غربي كند.
حجت الاسلام والمسلمین رهدار ادامه داد: تجربه تاریخی مواجهه ما با استکبار نشان می دهد که هر دولتی اگر الف را غربی بگوید باید تا آخر با تفکرات آن ها همسو باشد و این خاصیت استکبار است و در کشورهای غیر اسلامی نیز بدین صورت عمل کرده اند.
وی با بیان اینکه مشكل ما با FATF يكي از حلقه هاي سلسله ي اقدامات استعمار و استكبار عليه ماست، خاطرنشان کرد: دولت راست مي گويد که اگر امضا نكنيم فشارها چند برابر مي شود راست مي گويد ولي اصلا اين معني اش اين نيست كه امضا نكنيم فشار نخواهيم داشت.
عضو هیئت علمی دانشگاه باقرالعلوم(ع) گفت:با امضای این معاهده فشار از اين لايه و از اين حلقه اتصال مي كند به حلقه ي ديگر، در تجربه برجام ديديم دولت با حسن نيت و با اعتماد كامل رفت برجام را امضا كرد، حسب گزارشي كه آژانس مي دهد دولت ايران به همه ي تعهداتش پا بند است آمدند در قلب راكتور هسته اي اراک آسفالتش هم ريختند و دولت ضعف اساسي را  از خودش نشان داد و بعد آمریکا به زیر برجام زد و تمام تحریم های قبلی را برگرداند.
وی  با بیان اینکه امروز  رئيس جمهور و آقاي وزير امور خارجه مي گويند اصلا برجام قرار نبود تحريم ها را بردارد، اظهار کرد: آن ها می گویند برجام قرار نبود مشكل اقتصادي ما را حل كند، اگر قرار نبود هيچ يك از كارها را انجام بدهد، ما داشتيم كارمان را مي كرديم، اگر قرار باشد تحريم ها و فشارها باشد، چرا ما بايد سانترفيوژهايمان را تعطيل كنيم، به خاطر اينكه اروپايي ها با ما دوست شوند، از اول انقلاب با ما دوست نبودند چه اتفاقي مي افتاد، بالاتر از سياهي كه رنگي نيست، اروپايي ها بيشتر از آمريكاها توانستند ما را تحريم كنند


 
 
امتیاز دهی
 
 

فصلنامهعلوم سیاسی فصلنامهتاریخ اسلام فصلنامهآیین حکمت فصلنامهفرهنگ پژوهش
خانه | بازگشت | حريم خصوصي كاربران |
Guest (PortalGuest)

دانشگاه باقرالعلوم (عليه السلام)
مجری سایت : شرکت سیگما