728 x 90

آزمون Msrt

با حضور 361 دانشجو؛ آزمون انگلیسی MSRT در دانشگاه باقرالعلوم(ع) برگزار شد
با حضور 361 دانشجو؛ آزمون انگلیسی MSRT در دانشگاه باقرالعلوم(ع) برگزار شدروابط عمومی دانشگاه باقرالعلوم علیه السلام

با حضور 361 دانشجو؛ آزمون انگلیسی MSRT در دانشگاه باقرالعلوم(ع) برگزار شد

آزمون انگلیسی  MSRT با حضور 361 دانشجو از سراسر کشور در دانشگاه باقرالعلوم(ع) برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه باقرالعلوم(ع) ابراهیم توبه یانی با اشاره به برگزاری پنجاه و سومین آزمون انگلیسی  MSRT در دانشگاه باقرالعلوم(ع)، اظهار کرد: خوشبختانه  با توجه به بالا بودن سطح کیفی برگزاری این آزمون در دانشگاه باقرالعلوم(ع)، استقبال خوبی توسط دانشجویان سراسر کشور از این آزمون صورت گرفت به نحوی که 361 دانشجو روز جمعه با یکدیگر به رقابت پرداختند.
وی ادامه داد: در پنجاه و سومین آزمون 231 دانشجوی مرد و 129 دانشجوی زن حضور داشتند که نسبت به تعداد دانشجویان حاضر در آزمون های قبلی با رشد خوبی همراه بوده است.
مدیر گروه زبان انگلیسی دانشگاه باقرالعلوم(ع) با اشاره به اینکه این آزمون زیر نظر وزارت علوم برگزار می شود، بیان کرد: طبق نظر مسؤولان سازمان سنجش و وزارت علوم، دانشگاه باقرالعلوم(ع) دومین مرکز از نظر کیفیت در برگزاری این آزمون است که این موضوع با استقبال خوب داوطلبان  شرکت در این آزمون همراه بوده است به نحوی که ما از شهرهای مختلف کشورنیز داوطلب داشتیم.
وی ادامه داد: داوطلبان توجه داشته باشند که نتایج این آزمون روز یازدهم بهمن ماه از طریق سایت وزارت علوم و همچنین پروفایل های داوطلبان اعلام خواهد شد.
سرپرست دانشکده زبان های خارجی دانشگاه باقرالعلوم(ع) با اشاره به برگزاری آزمون انگلیسی  MSRT به صورت ماهانه در این دانشگاه، تصریح کرد: دانشگاه باقرالعلوم(ع) برای آمادگی بیشتر داوطلبان شرکت کننده در این آزمون اقدام به برگزاری کلاس های آمادگی کرده است که نحوه ثبت نام و شرکت در این دوره ها از طریق پایگاه اینترنتی http://bou.ac.ir اعلام خواهد شد.



 
 
امتیاز دهی
 
 

فصلنامهعلوم سیاسی فصلنامهتاریخ اسلام فصلنامهآیین حکمت فصلنامهفرهنگ پژوهش
خانه | بازگشت | حريم خصوصي كاربران |
Guest (PortalGuest)

دانشگاه باقرالعلوم (عليه السلام)
مجری سایت : شرکت سیگما