نشست با مسئولین اصفهان
برگزاری نشست مشترک مسئولین دانشکده زبان های خارجی و مطالعات بینا فرهنگی با مسئولین مرکز زبان اصفهان امروز چهارشنبه 23 تیر ماه نشست مشترک مسئولان دانشکده زبان های خارجی و مطالعات بینا فرهنگی دانشگاه باقرالعلوم(ع) با مسئول مرکز زبان اصفهان و هیأت همراه به میزبانی دانشگاه باقرالعلوم(ع) قم برگزار شد و مسائل مختلف مورد بحث و بررسی و تبادل نظر قرار گرفت.
در این نشست دکترسلطانی، رییس دانشکده زبان های خارجی و مطالعات بینا فرهنگی دانشگاه باقرالعلوم(ع) ، دکتر توبه یانی مدیرگروه انگلیسی و آقای نبی زاده، مدیر گروه آلمانی دانشگاه باقرالعلوم(ع) و دکتر حبیب زاده و آقای خطیبی و همکاران دو مرکز حضور داشتند.
در ابتدای این نشست دکتر حبیب زاده مختصری از فعالیتهای مرکز زبان اصفهان را بیان کرد.
وی  با تاکید بر قدمت، اهمیت و تجریه دانشکده زبان تصریح کرد : ما خود را از دانشکده زبان می دانیم و با توجه به وجود سیاست‌ها و اهداف مشترک بین مرکز زبان اصفهان و دانشکده زبان باقرالعلوم(ع) خواستار تعاملات بیشتر بین دو مجموعه هستیم.
در ادامه رییس دانشکده زبان ضمن تشکر و خوش آمد گویی به میهمانان پس از ارائه گزارشی از وضعیت آموزشی دانشکده زبان اظهار کرد ظرفیت‌های موجود جهت همکاری های دوجانبه وجود دارد و امیدواریم که بتوانیم به باهمفکری و هم اندیشی مشکلات و چالشهای موجود را بررسی کنیم و اقدامات و راهکارهای لازم را برای انجام بهتر و سازنده تر فعالیتهای مشترک دو مرکز انجام دهیم و از تجربیات مرکز اصفهان نیز استفاده کنیم.
دکتر سلطانی با اشاره به وجود امکانات آموزشی استاندارد در دانشکده زبان امکان جذب دانشجوی کارشناسی زبان انگلیسی و ثبت نام و پذیرش طلاب و همسران طلاب را برای دوره های آزاد را  ازتسهیلات آموزشی این دانشگاه  برشمردند.
در پایان این نشست مصوب شد اقداماتی در زمینه اعطاء مدرک زبان آموزان مرکز اصفهان توسط دانشکده زبان انجام شود و   متون درسی گروه جدید التاسیس آلمانی در مرکز اصفهان توسط گروه آلمانی دانشکده زبان مورد ارزیابی قرار گیرد و در جهت بهبود وارتقاء آن نشستهای مشترکی در آتی برگزار شود و مقرر شد دکتر طباطبایی عضو هیئت علمی دانشکده زبان همکاری های خود را با مرکز زبان مانند سابق ادامه و توسعه دهند.
  گفتنی است یک نفر به عنوان رابط جهت هماهنگی ها و ارتباطات بیشتر معرفی گردید .
 
 
 
 
امتیاز دهی
 
 

خانه | بازگشت | حريم خصوصي كاربران |
Guest (PortalGuest)

دانشگاه باقرالعلوم (عليه السلام)
مجری سایت : شرکت سیگما