728 x 90

برگزاری اولین کارگاه از سلسله کارگاه‌های کنشگری بین‌المللی در حوزه علم

کارگاه تکنیک‌های تولید تصویری به همت اداره امور بین‌الملل دانشگاه باقرالعلوم(ع) طی دو روز با رویکرد کنشگری مباحث علمی در فضای بین الملل به صورت تئوری و عملی برگزار شد.
کارگاه تکنیک‌های تولید تصویری به همت اداره امور بین‌الملل دانشگاه باقرالعلوم(ع) طی دو روز با رویکرد کنشگری مباحث علمی در فضای بین الملل به صورت تئوری و عملی برگزار شد. روابط عمومی دانشگاه باقرالعلوم علیه السلام

کارگاه تکنیک‌های تولید تصویری به همت اداره امور بین‌الملل دانشگاه باقرالعلوم(ع) طی دو روز با رویکرد کنشگری مباحث علمی در فضای بین الملل به صورت تئوری و عملی برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی دانشگاه باقرالعلوم(ع)، در افتتاحیه این کارگاه که با حضور اساتید، دانشجویان و طلاب استان‌های اصفهان، خراسان رضوی و قم برگزار شد، دکتر سیدهادی ساجدی رئیس اداره امور بین‌الملل دانشگاه باقرالعلوم(ع) ضمن خوش‌آمد‌گویی، از استقبال متقاضیان و آغاز فعالیت این کارگاه ابراز خرسندی کرد و گفت: ان‌شاءالله این سلسله کارگاه‌ها ادامه‌دار خواهد بود و از خروجی‌های موفق این کارگاه‌ها در حوزه کنشگری مباحث علمی در فضای بین‌الملل دعوت به همکاری می‌شود.

این کارگاه با تدریس آقای روح‌الله رفیعی تهیه‌کننده و کارگردان بیش از 150 فیلم مستند برگزار شد و در آن به مباحثی از جمله شناخت قاب‌ها، دوربین، لنز، نور پردازی، طراحی استودیو خانگی و کروماکی، ترفندهای صدابرداری، گرافیک ویدئویی، رنگ و فونت و تصویر، انواع ساختار تولید، بلاگری مباحث علمی و آماده‌سازی ویدئو برای پخش پرداخته شد.

شرکت‌کنندگان بعد از یادگیری مباحث تئوری، با اشراف مدرس کارگاه، آموخته‌های خود را به صورت عملی اجرا کردند و در انواع محیط‌های داخلی و خارجی دانشگاه، تکنیک‌های مختلف تصویربرداری و صدابرداری را تمرین کردند.

به شرکت‌کنندگان در این کارگاهِ دو روزه بعد از ارسال فایل نهایی پروژه عملی، مدرک معتبر اهدا می‌شود.

 
 
امتیاز دهی
 
 

فصلنامهعلوم سیاسی فصلنامهتاریخ اسلام فصلنامهآیین حکمت فصلنامهفرهنگ پژوهش
خانه | بازگشت | حريم خصوصي كاربران |
Guest (PortalGuest)

دانشگاه باقرالعلوم (عليه السلام)
مجری سایت : شرکت سیگما