728 x 90

دیدار هیئت اعزامی دانشگاه باقرالعلوم(ع) با وزیر فرهنگ لبنان

اساتید و دانشجویان دانشگاه باقرالعلوم(ع) در سفر علمی فرهنگی به لبنان با وزیر فرهنگ این کشور دیدار و گفتگو کردند.
اساتید و دانشجویان دانشگاه باقرالعلوم(ع) در سفر علمی فرهنگی به لبنان با وزیر فرهنگ این کشور دیدار و گفتگو کردند.روابط عمومی دانشگاه باقرالعلوم علیه السلام

اساتید و دانشجویان دانشگاه باقرالعلوم(ع) در سفر علمی فرهنگی به لبنان با وزیر فرهنگ این کشور دیدار و گفتگو کردند.


به گزارش روابط عمومی دانشگاه باقرالعلوم(ع)، در این دیدار که به میزبانی وزارت فرهنگ لبنان برگزار شد، دکتر محمد وسام مرتضی وزیر فرهنگ لبنان، ضمن خوش‌آمد‌گویی به هیئت اعزامی دانشگاه باقرالعلوم(ع)، بر نقاط مشترک و جایگاه فرهنگی لبنان در منطقه تاکید کرد.

وی در ادامه افزود: لبنان با وجود کوچکی دارای تاریخچه‌ای گسترده و بسیار غنی است و قدرت این کشور نیز از تنوع فرهنگی و تاریخی اقوام و مذاهب مختلف آن نشأت می‌گیرد.

سید هادی ساجدی رئیس اداره امور بین‌الملل دانشگاه باقرالعلوم(ع) در این جلسه ضمن پاسداشت پیروزی‌های جبهه مقاومت در برابر دشمنان صهیونیستی و داعشی تاکید کرد: اکنون زمان پیروزی‌های فرهنگی، علمی و دانشگاهی است. هم‌اکنون که محور مقاومت از جمله لبنان موفق به پیروزی در نبردهای نظامی و امنیتی شده است لازم است مدیران و دست‌اندرکاران کشورهای محور مقاومت با توجه و تمرکز ویژه بر حوزه‌های علمی و فرهنگی، به پاسداشت این پیروزی بزرگ پرداخته و اجازه ندهند تا دشمنان با نفوذ فرهنگی و بسط اندیشه‌ها و نظریات غیربومی و غیردینی به بازتعریف سلطه خود بر منطقه بپردازند.

در این جلسه همچنین بر نقش لبنان در جهت ایجاد تعاملات فرهنگی، نخبگانی و علمی بین اندیشمندان ایران و لبنان و برگزاری نشست‌های مشترک علمی، دانشگاهی و حوزوی جهت نزدیک‌تر شدن قرابت‌های فکری و جهت‌گیری‌های علمی و سیاسی بین اندیشمندان و نخبگان ایرانی و لبنان تاکید شد.
 
 
امتیاز دهی
 
 

فصلنامهعلوم سیاسی فصلنامهتاریخ اسلام فصلنامهآیین حکمت فصلنامهفرهنگ پژوهش
خانه | بازگشت | حريم خصوصي كاربران |
Guest (PortalGuest)

دانشگاه باقرالعلوم (عليه السلام)
مجری سایت : شرکت سیگما