728 x 90
فراخوان
فرهنگی برگزاری دوره آموزشی دانشگاه اربعین حسینی (ع)

مهلت ثبت نام در دانشگاه اربعین حسینی(ع)؛ تا 2شهریور تمدید شد

  • دبیرخانه پویش سفیران حسینی(ع) دانشگاه فرهنگیان اعلام کرد:  تا کنون بیش از 2000 نفر در دانشگاه اربعین حسینی(ع) ثبت نام کرده اند و نظر به تعطیلی مربوط به همه گیری ویروس کرونا و در راستای ایجاد فرصت برای شرکت و بهره برداری هر چه بیشتر از این دوره، ثبت نام تا سه شنبه 2 شهریور تمدید شده و شروع دوره بلافاصله پس از پایان مهلت ثبت نام خواهد بود.
    این دبیرخانه با تاکید بر اینکه امسال نیز در راستای تاکیدات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) عمق بخشی به مفاهیم اربعین را در دستور کار خود دارد از برگزاری دانشگاه اربعین حسینی(ع) با 5 سرفصل و با تدریس اساتید برجسته کشوری و به همت و میزبانی استان قم خبر داد.

1.مبانی فکری و فلسفی پیاده روی اربعین، 2.مسئله شناسی راهبردی اربعین با تاکید بر پژوهش ها و پیمایش ها، 3.آسیب شناسی اجتماعی کنش های اربعینی مردم ایران، 4.اربعین از منظر قدرت نرم ظرفیت های دیپلماسی غیر رسمی، 5.کارگاه رسانه شناسی اربعین، سرفصل هایی است که برای این دوره پیش بینی شده و اساتیدی همچون آیت الله سیدرحیم توکل ؛ حجت الاسلام والمسلمین حسین جوشقانیان؛ حجت الاسلام والمسلمین محمد مهدی ماندگاری، حجت الاسلام والمسلمین محمد حاج ابوالقاسم دولابی واستاد مصطفی ضابط به تدریس این سرفصل ها خواهند پرداخت.
شایان ذکر است این دوره برای  کارکنان، استادان، دانشجومعلمان و مهارت آموزان دانشگاه فرهنگیان و دانشجویان دیگر دانشگاه ها در سراسر کشور توامان پیش بینی شده و در پایان دوره و پس از برگزاری آزمون به شرکت کنندگان گواهی حضور از سوی دانشگاه فرهنگیان اعطا خواهد شد.

همچنین 72 نفر برتر آزمون کشوری با اهدای جوایز نفیس و 14 نفر افراد برتر آزمون در هر استان با اعطای لوح تقدیر، تجلیل خواهند شد.
علاقمندان میتوانند جهت کسب اطلاعات از چگونگی بهره برداری از محتوای دوره و شرکت در آزمون به سایت پویش سفیران حسینی (ع) به نشانی
https://cfu.ac.ir/arbaeen    مراجعه نمایند.

اساتید و همکاران گرامی دانشگاه فرهنگیان می توانند بر اساس نامه شماره 6266/720  مورخ 1400/24/05 از طریق سامانه جامع بالندگی نسبت به ثبت نام در دوره اقدام نمایند.

لینک ثبت دانشجویان و مهارت آموزان دانشگاه فرهنگیان:

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر
فصلنامهعلوم سیاسی فصلنامهتاریخ اسلام فصلنامهآیین حکمت فصلنامهفرهنگ پژوهش
خانه | بازگشت | حريم خصوصي كاربران |
Guest (PortalGuest)

دانشگاه باقرالعلوم (عليه السلام)
مجری سایت : شرکت سیگما