728 x 90

انتصاب مدیر جدید گروه مطالعات سیاسی دانشگاه باقرالعلوم (ع)

  • 1400/6/18 پنجشنبه
حجت‌الاسلام و المسلمین احمد رهدار طی حکمی از سوی ریاست دانشگاه باقرالعلوم (ع) به عنوان مدیر گروه مطالعات سیاسی این دانشگاه منصوب شد.
حجت‌الاسلام و المسلمین احمد رهدار طی حکمی از سوی ریاست دانشگاه باقرالعلوم (ع) به عنوان مدیر گروه مطالعات سیاسی این دانشگاه منصوب شد. روابط عمومی دانشگاه باقرالعلوم علیه السلام

حجت‌الاسلام و المسلمین احمد رهدار طی حکمی از سوی ریاست دانشگاه باقرالعلوم (ع) به عنوان مدیر گروه مطالعات سیاسی این دانشگاه منصوب شد.


به گزارش روابط عمومی دانشگاه باقرالعلوم (ع)، حجت‌الاسلام و المسلمین شمس‌الله مریجی «ریاست دانشگاه باقرالعلوم (ع)» طی حکمی حجت‌الاسلام و المسلمین احمد رهدار را به عنوان «مدیر گروه مطالعات سیاسی دانشگاه باقرالعلوم (ع)» منصوب کرد. متن این حکم به شرح زیر است:

حجت‌الاسلام و المسلمین جناب آقای دکتر احمد رهدار (زید عزه)
با توجه به بازنشستگی حجت الاسلام والمسلمین جناب آقای دکتر آل غفور و پیشنهاد گروه مطالعات سیاسی و با عنایت به تعهد، توانمندی و تجربه شما در عرصه مدیریت، به موجب این حکم جنابعالی را به عنوان مدیر گروه مطالعات سیاسی دانشگاه باقرالعلوم(ع) منصوب می‌نمایم. امید است با استعانت از ایزد منان و همکاری مجموعه در ارتقاء کیفی و کمی گروه و اقدام در موارد ذیل الذکرموفق باشید.
1. مطالعه و طراحی رشته‌های جدید و مسأله‌محور و ارائه آن به شورای دانشگاه؛
2. جهت‌دهی رساله‌ها به سمت بسته جامع اقدامات میز مربوطه قطب‌های دفتر؛
3. هماهنگی، مشارکت و همکاری علمی مستمر با گروه‌های آموزشی دانشگاه.
لازم می‌دانم از تلاش خالصانه حجت الاسلام والمسلمین جناب آقای دکتر سید محمدتقی آل غفور در مدت تصدی گروه قدردانی نموده و از خداوند متعال سلامتی و صحت ایشان را مسئلت می‌نمایم.

شمس‌الله مریجی
رئیس دانشگاه باقرالعلوم (ع)

 
امتیاز دهی
 
 

فصلنامهعلوم سیاسی فصلنامهتاریخ اسلام فصلنامهآیین حکمت فصلنامهفرهنگ پژوهش
خانه | بازگشت | حريم خصوصي كاربران |
Guest (PortalGuest)

دانشگاه باقرالعلوم (عليه السلام)
مجری سایت : شرکت سیگما