728 x 90

برگزاری آزمون MSRT در دانشگاه باقرالعلوم(ع)

  • 1401/2/26 دوشنبه
آزمون زبان MSRT همزمان با سراسر کشور در دانشگاه باقرالعلوم(ع) برگزار شد.
آزمون زبان MSRT همزمان با سراسر کشور در دانشگاه باقرالعلوم(ع) برگزار شد.روابط عمومی دانشگاه باقرالعلوم علیه السلام

آزمون زبان MSRT همزمان با سراسر کشور در دانشگاه باقرالعلوم(ع) برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی دانشگاه باقرالعلوم(ع)، احمدی حاجی رئیس اداره آموزش‌های آزاد دانشگاه گفت: آزمون زبان MSRT با حضور 250 داوطلب آقا و خانم، جمعه 23 اردیبهشت 1401 با حضور نمایندگان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در این دانشگاه برگزار شد. 

داوطلبان در این آزمون می بایست به سوالات در سه بخش شنیداری (Listening Comprehension)، گرامر و ساختار (Structure and Written Expression) و مهارت درک مطلب(Reading Comprehension)  پاسخ می‌دادند. حد نصاب قبولی دانشجویان ۵۰ امتیاز از ۱۰۰ است. دانشجویانی که قصد دارند در مقطع دکترا در دانشگاه‌های معتبر ایران ادامه تحصیل دهند، باید این مدرک را داشته باشند. آزمون  MSRT  یک آزمون زبان انگلیسی است که توسط «سازمان امور دانشجویان» وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به صورت ماهانه در تعدادی از شهرهای ایران برگزار می‌گردد.

احمدی حاجی افزود: نتیجه این آزمون، روز یکشنبه 1/3/1401 اعلام خواهد شد. داوطلبان می توانند نتایج را در پروفایل خود قسمت "مشاهده کارنامه" دریافت و چاپ  نمایند.

مسئول برگزاری آزمون MSRT  در دانشگاه گفت: با توجه به شرایط مساعد کشور از نظر بیماری کرونا و پس از دو سال برنامه نامنظم، برنامه آزمون به صورت مرتب در هر ماه و طبق جدول اعلامی وزارت علوم که در سامانه امور جامع دانشجویان(سجاد) به نشانی  https://portal.saorg.ir/ اعلام شده، برگزار می‌گردد.

وی ضمن بیان اینکه دانشگاه باقرالعلوم (ع) یکی از حوزه های برگزاری آزمون MSRT در کشور و تنها حوزه برگزاری آزمون MSRT در استان قم است که دانشجویان می توانند به عنوان مکان آزمون انتخاب نمایند، افزود: جهت ایجاد آمادگی بیشتر در داوطلبان برنامه‌ریزی شده است به صورت فصلی، یک دوره کلاس آمادگی آزمون MSRT توسط اداره آموزشهای آزاد دانشگاه برگزار گردد که متعاقباً اطلاع رسانی خواهد شد.
 
امتیاز دهی
 
 

فصلنامهعلوم سیاسی فصلنامهتاریخ اسلام فصلنامهآیین حکمت فصلنامهفرهنگ پژوهش
خانه | بازگشت | حريم خصوصي كاربران |
Guest (PortalGuest)

دانشگاه باقرالعلوم (عليه السلام)
مجری سایت : شرکت سیگما