برگزاری دوره‌های آمادگی تافل دکتری (ام اس ار تی) در دانشگاه باقرالعلوم(ع)

رییس دانشکده زبان های خارجی و مطالعات بینافرهنگی دانشگاه باقرالعلوم(ع)، از برگزاری دوره آمادگی آزمون‌های زبان انگلیسی تافل دکتری ( ام اس ار تی ) در این دانشگاه خبرداد. به گزارش روابط عمومی، دکتر سید علی اصغر سلطانی با بیان این مطلب افزود: این دوره توسط اساتید مجرب زبان انگلیسی برگزار می‌شود.

وی اظهارکرد:  بنا به درخواست مکرر علاقه مندان و شرکت کنندگان در آزمون ام اس ار تی که در دانشگاه برگزار می گردد، گروه انگلیسی دانشکده زبان تصمیم گرفت نخستین دوره کلاسهای آمادگی تافل و ام اس ار تی را برگزار کند.
وی افزود: برای کسب نمره ی مطلوب در آزمون IELTS   و TOEFL علاوه بر داشتن دانش زبان انگلیسی در سطح متعارف، آموختن راهکار های مناسب به زبان آموز کمک خواهد کرد تا به نتیجه ی دلخواه دست یابد و نمره  ای مطلوب را کسب نماید. دانشکده زبان های خارجی دانشگاه باقرالعلوم(ع) این امکان را برای دانشجویان و زبان آموزان فراهم می نماید تا در طی دوره های آمادگی آزمون  تافل دکتری و ام اس ار تی علاوه بر یادگیری وجمع بندی مطالب، تسلط بر مهارت های لازم زبان انگلیسی، تکنیک های موررد نیاز آزمون را بیاموزند.
دکتر سلطانی گفت: آغاز این دوره آموزشی از روز سه‌شنبه ۴ شهریور ماه خواهد بود.
رییس دانشکده زبان  افزود: این دوره در ۴۰ جلسه بصورت فشرده و در روزهای شنبه تا پنج‌شنبه برگزار می‌شود.
به گفته وی، افرادی که قصد شرکت در این دوره آموزشی را دارند، از تاریخ ۱۷ تیرماه می‌توانند با مراجعه به سایت  دانشگاه به آدرسbou.ac.ir نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با تلفن ۳۲۱۳۶۵۳۳ و ۳۲۱۳۶۵۰۸تماس بگیرند. هر گونه اطلاع رسانی از طریق سایت دانشگاه امکان پذیر خواهد بود.
گفتنی است تا کنون ۵۶ دوره آزمون ام اس ار تی توسط دانشگاه باقرالعلوم(ع) برگزارشده است.
 


 
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر
خانه | بازگشت | حريم خصوصي كاربران |
Guest (PortalGuest)

دانشگاه باقرالعلوم (عليه السلام)
مجری سایت : شرکت سیگما