728 x 90

در دانشگاه باقرالعلوم(ع) بررسی شد: نحوه اقناع رسانه‌ای روسیه در جنگ اوکراین

نشست «بررسی نحوه اقناع رسانه‌ای روسیه در جنگ اوکراین» ویژه دانشجویان مدیریت رسانه دانشگاه باقرالعلوم(ع) به همت انجمن علمی مدیریت رسانه و امور فرهنگی دانشگاه باقرالعلوم(ع) به صورت حضوری و برخط برگزار شد.
نشست «بررسی نحوه اقناع رسانه‌ای روسیه در جنگ اوکراین» ویژه دانشجویان مدیریت رسانه دانشگاه باقرالعلوم(ع) به همت انجمن علمی مدیریت رسانه و امور فرهنگی دانشگاه باقرالعلوم(ع) به صورت حضوری و برخط برگزار شد. روابط عمومی دانشگاه باقرالعلوم علیه السلام

نشست «بررسی نحوه اقناع رسانه‌ای روسیه در جنگ اوکراین» ویژه دانشجویان مدیریت رسانه دانشگاه باقرالعلوم(ع) به همت انجمن علمی مدیریت رسانه و امور فرهنگی دانشگاه باقرالعلوم(ع) به صورت حضوری و برخط برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی دانشگاه باقرالعلوم(ع)، در این نشست که با حضور محسن دل‌پاک پژوهش‌گر و فعال اقتصادی در روسیه، سیدمحمد کاظمی پژوهش‌گر رسانه و عضو هیئت‌علمی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی، سیدهادی ساجدی رئیس اداره امور بین‌الملل دانشگاه و عضو هیئت علمی دانشگاه باقرالعلوم(ع) و تعدادی از دانشجویان انجمن علمی مدیریت رسانه دانشگاه باقرالعلوم(ع) برگزار شد، مباحثی همچون سیاست‌های بین‌المللی، اقتصادی و نحوه مدیریت روسیه در مقابله با تحریم تهاجم رسانه‌ای در جنگ اوکراین مورد بحث قرار گرفت.

 دل‌پاک با توجه به تجربیات 20 ساله زندگی خود در روسیه گفت: عموم مردم روسیه به صورت جدی در مباحث سیاسی ورود پیدا نکرده و پیگیر اخبار نیستند، آن‌ها با توجه به سابقه فروپاشی شوروی نمی¬خواهند تجربه گذشته برایشان تکرار شود.

کاظمی با اشاره به پدیده کانالیزه شدن اخبار در روسیه گفت: مردم روسیه به مثابه و شیوه‌ای که مردم ایران اخبار را دنبال می¬کنند، پیگیر اخبار نیستند. مردم روسیه در فرهنگ مصرفی‌شان باتوجه به اصولی همچون مصرف به اندازه و عدم اسراف، به گونه‌ای خودتحریمی دارند و مانند ایران دچار فضای التهاب ناشی از تحریم‌ها نمی¬شوند.

در پایان این نشست، دانشجویان رشته مدیریت رسانه دانشگاه باقرالعلوم(ع) سوالات خود را در خصوص فضای رسانه‌ای حاکم بر جنگ روسیه و اوکراین مطرح کردند که دل‌پاک به آنان پاسخ داد.

 
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر
فصلنامهعلوم سیاسی فصلنامهتاریخ اسلام فصلنامهآیین حکمت فصلنامهفرهنگ پژوهش
خانه | بازگشت | حريم خصوصي كاربران |
Guest (PortalGuest)

دانشگاه باقرالعلوم (عليه السلام)
مجری سایت : شرکت سیگما