728 x 90

برگزاری مراسم شهادت حضرت زهرا(سلام الله علیها) و سردار سلیمانی در دانشگاه باقرالعلوم(ع)

  • 1400/10/15 چهارشنبه
مراسم شهادت بی بی دوعالم حضرت فاطمه زهرا(سلام الله علیها) و گرامیداشت دومین سالروز شهادت سردار سلیمانی در دانشگاه باقرالعلوم(ع) برگزار شد.
مراسم شهادت بی بی دوعالم حضرت فاطمه زهرا(سلام الله علیها) و گرامیداشت دومین سالروز شهادت سردار سلیمانی در دانشگاه باقرالعلوم(ع) برگزار شد.روابط عمومی دانشگاه باقرالعلوم علیه السلام

مراسم شهادت بی بی دوعالم حضرت فاطمه زهرا(سلام الله علیها) و گرامیداشت دومین سالروز شهادت سردار سلیمانی در دانشگاه باقرالعلوم(ع) برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی دانشگاه باقرالعلوم(ع)، در این مراسم که با حضور کارکنان این دانشگاه و پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی همراه با خواندن زیات نامه حضرت زهرا سلام الله علیها و مرثیه سرایی برگزار شد، حجت الاسلام و المسلمین محمد تقی یوسفی از اعضای هیئت علمی دانشگاه در سخنانی با بیان روایتی به ویژگی های حضرت زهرا(س) و تبیین جایگاه ایشان در اسلام پرداخت.

ایشان با اشاره به ویژگی های و خصوصیت های حضرت زهرا(س) در دفاع از ولایت امیرالمومنین(ع) تصریح کرد: در جامعه امروز نیز توجه به موضوع ولایت یک اصل مهم به شمار می رود و باید مورد توجه قرار گیرد در واقع عامل وحدت بخش جامعه وجود امام   و اقتدای مردم به او می باشد به طوری که اگر امت در کنار امام خود نباشد، اختلاف و  چند دستگی جامعه را فرا می گیرد لذا بدون رهبری واحد نمی توان به اهداف متعالی اسلام  دست یافت.

حجت الاسلام و المسلمین یوسفی همچنین با گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید سلیمانی و همچنین مرحوم علامه مصباح یزدی گفت: شهید سلیمانی که برای رهبری نقش مالک را داشت، همواره بر دفاع از ولایت فقیه تاکید داشته و خواستار همراهی با رهبرمعظم انقلاب به عنوان یک حکیم الهی بود.

وی تصریح کرد: آیت الله  مصباح نیز نقش عمار را داشت و هیچ گاه از حرف دوست و دشمن نترسید و تا  آخر عمر شریف خود مدافع ولایت بود.


 
 
امتیاز دهی
 
 

فصلنامهعلوم سیاسی فصلنامهتاریخ اسلام فصلنامهآیین حکمت فصلنامهفرهنگ پژوهش
خانه | بازگشت | حريم خصوصي كاربران |
Guest (PortalGuest)

دانشگاه باقرالعلوم (عليه السلام)
مجری سایت : شرکت سیگما