728 x 90
بازدید از دانشکده روابط بین‌الملل وزارت امور خارجه
بازدید علمی اساتید و دانشجویان دانشگاه باقرالعلوم (ع) از دانشکده روابط بین الملل وزارت امور خارجه

از سوی امور بین الملل دانشگاه باقرالعلوم (ع) با همکاری انجمن های علمی دانشگاه صورت گرفت:

بازدید علمی از دانشکده روابط بین الملل وزارت امور خارجه

در این بازدید علمی جمعی از اساتید و دانشجویان دانشگاه باقرالعلوم از دانشکده روابط بین الملل، مرکز اسناد و کتابخانه وزارت امور خارجه بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه باقرالعلوم علیه السلام، این بازدید با حضور دکتر ستوده «معاون آموزش»، حجت الاسلام رهدار «مدیر گروه فقه سیاسی»، حجت الاسلام موسوی «مسئول حوزه ریاست»، دکتر ساجدی «مسئول روابط بین الملل»، حجت الاسلام پورنوروز «دبیر انجمن های عملی» و با حضور چند از دانشجویان رشته های فقه سیاسی و مطالعات منطقه ای دانشگاه برگزار شد.

در ابتدای این بازدید مسئولین و اساتید دانشگاه باقرالعلوم علیه السلام با دکتر محمد حسن شیخ الاسلامی «رئیس دانشکده روابط بین الملل» و چند تن از اساتید دانشگاه طی جلسه ای بر برقراری ارتباط فیمابین و نوشتن تفاهم نامه در برگزاری نشست ها و دوره ها تاکید کردند.

همچنین دو طرف با توجه به کمبود متون درسی در حوزه دین و روابط بین الملل اظهار امیدواری کردند ارتباط بین دانشگاه باقرالعلوم علیه السلام و دانشکده روابط بین الملل وزارت خارجه بتواند تا حد ممکن این کمبود را جبران کند و به تولید محتوای درسی منجر گردد.

دیگر برنامه این بازدید توضیحات دکتر شیخ الاسلامی در حضور اساتید و دانشجویان مدعو دانشگاه باقرالعلوم علیه السلام بود.

وی در این نشست ضمن خوش‌آمدگویی به اساتید و دانشجویان دانشگاه باقرالعلوم علیه السلام ، توضیحاتی در خصوص رشته ها، فرایند جذب و آموزش دانشجویان در دانشکده روابط بین الملل ارائه کرد.

رئیس دانشکده روابط بین الملل همچنین در خصوص دوره های آزاد دانشکده که در سه بخش نظری، کاربردی و تبیینی برگزار می‌شود، توضیحاتی ارائه کرد و افزود: این دوره ها به تناسب نیاز سازمان های مختلف و به درخواست آنان برگزار می گردد. وی در انتهای جلسه به سوالات دانشجویان پاسخ داد.

در ادامه دانشجویان از مرکز اسناد و کتابخانه تخصصی وزارت خارجه بازدید کردند.

 
امتیاز دهی
 
 

فصلنامهعلوم سیاسی فصلنامهتاریخ اسلام فصلنامهآیین حکمت فصلنامهفرهنگ پژوهش
خانه | بازگشت | حريم خصوصي كاربران |
Guest (PortalGuest)

دانشگاه باقرالعلوم (عليه السلام)
مجری سایت : شرکت سیگما