728 x 90

برگزاری همایش بین‌المللی جایگاه اربعین حسینی در تمدن نوین اسلامی/ مهلت ارسال آثار ۲۹ شهریور ۱۴۰۰ اعلام شد

  • 1400/6/24 چهارشنبه

رئیس اداره امور بین‌الملل و دانشجویان غیر ایرانی دانشگاه باقرالعلوم(ع) گفت: دانشگاه باقرالعلوم(ع) با همکاری چند مرکز دانشگاهی داخلی و خارجی همایش علمی و بین‌المللی جایگاه اربعین حسینی در تأسیس تمدن نوین اسلامی را برگزار می‌کند.


سید هادی ساجدی در گفت‌وگو با روابط عمومی دانشگاه باقرالعلوم (ع) ، اظهار داشت: این همایش توسط رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در بغداد با همکاری دانشگاه‌های برتر عراق ازجمله دانشگاه بغداد، بیت‌الحکمه و کلیه‌الامام‌الکاظم (ع) و ایران ازجمله دانشگاه باقرالعلوم (ع) و تهران با شعار «امام حسین(ع) مظهر تمدن امت اسلامی» برگزار می‌شود.

رئیس اداره امور بین‌الملل و دانشجویان غیر ایرانی دانشگاه باقرالعلوم(ع) بابیان اینکه محورهای این همایش که توسط امور بین‌الملل دانشگاه باقرالعلوم(ع) برگزار می‌شود، شامل مطالعات اجتماعی و سیاسی زیارت اربعین، مطالعات سیاسی زیارت اربعین است، افزود: مطالعات نظری اعتقادی و فرهنگی ادبی زیارت اربعین از محورهای دیگر این همایش علمی به شمار می‌رود.

وی مهلت ارسال مقاله به این همایش را روز دوشنبه 29 شهریور 1400 اعلام کرد و گفت: همایش مجازی نیز ساعت 20 روز شنبه 3 مهر 1400 با حضور صاحب‌نظران علمی داخلی و خارجی از طریق لینک Https://meet.google.com/peh-hpdp-vcn برگزار و قابل‌دسترسی عموم علاقه‌مندان است.

ساجدی تصریح کرد: با توجه به محدودیت زمانی تا برگزاری همایش، چکیده مقالات نیز موردقبول بوده و فعالان عرصه‌های علمی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی می‌توانند مقاله‌های خود را به آدرس @international_affairs_BOU در پیام‌رسان ایتا و یا نشانی پست الکترونیک International.affairs@bou.ac.ir ارسال کنند.

رئیس اداره امور بین‌الملل و دانشجویان غیر ایرانی دانشگاه باقرالعلوم(ع) تأکید کرد: پس از ارسال چکیده مقاله‌ها، فرصت کوتاهی برای تکمیل آن داده می‌شود و باید شرکت‌کنندگان نسبت به تکمیل مقاله خود اقدام کنند.

 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو اطلاعیه ها
فصلنامهعلوم سیاسی فصلنامهتاریخ اسلام فصلنامهآیین حکمت فصلنامهفرهنگ پژوهش
خانه | بازگشت | حريم خصوصي كاربران |
Guest (PortalGuest)

دانشگاه باقرالعلوم (عليه السلام)
مجری سایت : شرکت سیگما