728 x 90

آزمون اختصاصی دانشگاه باقرالعلوم(ع) برگزار شد

  • 1402/2/22 جمعه
دانشگاه باقرالعلوم(ع) وابسته به دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، آزمون اختصاصی ویژه طلاب حوزه‌های علمیه را در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد 1402-1403 برگزار کرد.
دانشگاه باقرالعلوم(ع) وابسته به دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، آزمون اختصاصی ویژه طلاب حوزه‌های علمیه را در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد 1402-1403 برگزار کرد.روابط عمومی دانشگاه باقرالعلوم علیه السلام

دانشگاه باقرالعلوم(ع) وابسته به دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، آزمون اختصاصی ویژه طلاب حوزه‌های علمیه را در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد 1402-1403 برگزار کرد.


به گزارش روابط عمومی دانشگاه باقرالعلوم(ع)، حجت‌الاسلام و المسلمین سید احسان رفیعی علوی معاون آموزشی و فرهنگی دانشگاه در خصوص نحوه برگزاری این آزمون گفت: دانشگاه باقرالعلوم(ع) هرساله از طریق آزمون اختصاصی در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد دانشجو می پذیرد.

وی افزود: دانشگاه باقرالعلوم(ع) علاوه بر جذب دانشجو از طریق آزمون اختصاصی که ویژه طلاب حوزه‌های علمیه می‌باشد، از طریق آزمون سراسری نیز در مقاطع دکتری، کارشناسی ارشد و کارشناسی دانشجو می‌پذیرد. 

رفیعی علوی گفت: در این آزمون که هم‌زمان در شهرهای قم، اصفهان و مشهد برگزار شد، 352 متقاضی در قالب 16 رشته کارشناسی ارشد و 78 متقاضی در قالب 2 رشته کارشناسی شرکت کردند. 

معاون آموزشی و فرهنگی دانشگاه باقرالعلوم(ع) در خصوص فرآیند اعلام پذیرش متقاضیان گفت: نتایج اولیه آزمون، اواخر خرداد از طریق پایگاه اینترنتی دانشگاه به نشانیwww.bou.ac.ir  اعلام می‌شود. در مرحله دوم، متقاضیان می‌بایست در مصاحبه علمی تخصصی نیز حد نصاب اولیه را کسب کنند.
 
 
امتیاز دهی
 
 

فصلنامهعلوم سیاسی فصلنامهتاریخ اسلام فصلنامهآیین حکمت فصلنامهفرهنگ پژوهش
خانه | بازگشت | حريم خصوصي كاربران |
Guest (PortalGuest)

دانشگاه باقرالعلوم (عليه السلام)
مجری سایت : شرکت سیگما