728 x 90

بازدید دانشجویان مدیریت رسانه دانشگاه باقرالعلوم(ع) از دفتر شبکه ماهواره‌ای الأهواز

دومین نشست تجربه‌نگاری مدیران رسانه به همت انجمن علمی مدیریت رسانه دانشگاه باقرالعلوم(ع)، در دفتر شبکه الأهواز برگزار شد.
دومین نشست تجربه‌نگاری مدیران رسانه به همت انجمن علمی مدیریت رسانه دانشگاه باقرالعلوم(ع)، در دفتر شبکه الأهواز برگزار شد.روابط عمومی دانشگاه باقرالعلوم علیه السلام

دومین نشست تجربه‌نگاری مدیران رسانه به همت انجمن علمی مدیریت رسانه دانشگاه باقرالعلوم(ع)، در دفتر شبکه الأهواز برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی دانشگاه باقرالعلوم(ع)، در این نشست تعدادی از دانشجویان انجمن علمی مدیریت رسانه دانشگاه، ضمن بازدید از دفتر شبکه ماهواره‌ای الأهواز با حجت‌الاسلام و المسلمین پیمان علی‌نژاد مدیر این شبکه دیدار و گفتگو کردند.

در این نشست حجت‌الاسلام و المسلمین علی‌نژاد به پرسش‌های دانشجویان پیرامون علت تأسیس شبکه الأهواز و تاریخچه آن پاسخ داد و گفت: ما در خوزستان به صورت شبانه‌روزی با حمله‌های متعدد رسانه‌ای مواجه بودیم و دفاعی هم نداشتیم. 

وی در ادامه افزود: شبکه‌های عربی مدام در حال بمباران و سم پاشی بودند، از طرفی دشمن شبکه الأحواز را با رویکرد تجزیه طلبی، وهابیت سیاسی و تبلیغات ضد ایران تأسیس کرد. در راستای پاسخ به این تهاجم رسانه‌ای، آیت‌الله جزایری تأسیس این شبکه را یک تکلیف شرعی دانستند. 

مدیر شبکه الأهواز به بیان تجربیات خود از جمله دیدگاه سیدحسن نصرالله مبنی بر ضرورت تأسیس شبکه الأهواز اشاره کرد و گفت: به غیر از صداوسیما و شبکۀ المنار، تنها شبکه‌ای که سیدحسن نصرالله حاضر شد با آن مصاحبه کند، شبکه الأهواز بود. افتتاح شبکۀ الأهواز با پخش مصاحبه ایشان بود که مصاحبه‌ای تاریخی شد.

علی‌نژاد با بیان خاطره ای از شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: در دیداری که به همراه آیت‌الله جزایری با شهید سلیمانی داشتیم ایشان گفت: این کار شما(تأسیس شبکه الأهواز) عاشقانه بود و رمز موفقیت شما کارهای عاشقانه شما بوده است. کار وقتی ارزش دارد و نتیجه می‌گیرد که عاشقانه باشد، شما برای خدا آمدید دیگر از هیچ چیزی نترسید، خدا کمک می‌کند.

مدیر شبکه الأهواز به تعداد مخاطبان شبکه اشاره کرده و گفت: قبلاً حدود30 میلیون مخاطب داشتیم، در حال حاضر با احتساب فعالیت‌ در فضای مجازی، حدود 500 میلیون بازدیدکننده داریم.

علی‌نژاد در پایان ضمن پاسخ به سوالات دانشجویان خاطرنشان کرد: دشمن با همین قوت که برای کردستان برنامه‌ریزی کرده بود، برای عرب خوزستان هم برنامه‌ریزی کرده بود. طبق گفته مسئولان یکی از دلایل عدم موفقیت دشمن در خوزستان، فعالیت شبکه الأهواز است. جهاد تبیین یک جهاد است و ما در این عرصه مشغول فعالیت هستیم.


 
 
امتیاز دهی
 
 

فصلنامهعلوم سیاسی فصلنامهتاریخ اسلام فصلنامهآیین حکمت فصلنامهفرهنگ پژوهش
خانه | بازگشت | حريم خصوصي كاربران |
Guest (PortalGuest)

دانشگاه باقرالعلوم (عليه السلام)
مجری سایت : شرکت سیگما