728 x 90

مراسم آغاز سال تحصیلی 1401-1402 در دانشگاه باقرالعلوم(ع) برگزار شد

مراسم آغاز سال تحصیلی 1401-1402 با حضور رئیس دانشگاه، معاونین، اساتید و دانشجویان دانشگاه برگزار شد.
مراسم آغاز سال تحصیلی 1401-1402 با حضور رئیس دانشگاه، معاونین، اساتید و دانشجویان دانشگاه برگزار شد.روابط عمومی دانشگاه باقرالعلوم علیه السلام

مراسم آغاز سال تحصیلی 1401-1402 با حضور رئیس دانشگاه، معاونین، اساتید و دانشجویان دانشگاه برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی دانشگاه باقرالعلوم(ع)، در این مراسم که با استقبال پرشور دانشجویان دانشگاه باقرالعلوم(ع) برگزار شد، حجت‌الاسلام و المسلمین شمس‌الله مریجی، رئیس دانشگاه باقرالعلوم(ع)، ضمن خیرمقدم به دانشجویان و اساتید دانشگاه، به بیان توضیحاتی در مورد رسالت و اهداف دانشگاه پرداخت.

رئیس دانشگاه باقرالعلوم(ع) پس از معرفی و بیان فعالیت‌های این دانشگاه گفت: الحمدلله دانشگاه باقرالعلوم(ع) در سطح کشور همواره توسط فارغ التحصیلان و اساتید شاخص و مطرح خود شناخته می‌شود. حقیقت این است که دانشگاه باقرالعلوم(ع) با تکیه بر اینگونه ذخایر علمی توانسته است امتیازات منحصر به فردی را کسب کند تا رتبه‌اش را از سایر مراکز متمایز نماید.

در ادامه دکتر محمد ستوده، معاون آموزشی و فرهنگی دانشگاه، به بیان برنامه‌های آموزشی پرداخت و گفت: مقررات آموزشی دانشگاه طبق مقررات وزارت علوم است و همانند سایر مراکز آموزشی تحت‌نظر این وزارت، کلاس‌های دانشگاه باقرالعلوم(ع) نیز به صورت حضوری برگزار می‌شود. وی افزود: مدت زمان تحصیل در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا به ترتیب 10، 4 و 8 نیمسال است و دانشجویان با توجه به شرایط و مقطع تحصیلی خود می‌توانند به صورت رایگان یا با صرف هزینه پایین، در این دانشگاه به تحصیل بپردازند.

حجت‌الاسلام و المسلمین سیدمحمود موسوی، معاون پژوهش دانشگاه، پس از اشاره به برنامه‌های پژوهشی دانشگاه گفت: جلسات دفاع از پایان‌نامه‌های ارشد و رسالات دکتری برای دانشجویان بسیار مفید است و شرکت در این‌گونه جلسات به تمامی دانشجویان، به خصوص دانشجویان نوورود توصیه می‌شود. در همین راستا اداره پژوهش به زودی کارگاهی را برای این دانشجویان جهت آشنایی با فرآیند اخذ پایان‌نامه برگزار می‌کند. کتابخانه دانشگاه نیز با داشتن  امکانات مختلف در خدمت دانشجویان و پژوهشگران است. 

در پایان سیدهادی ساجدی، رئیس اداره امور بین‌الملل دانشگاه، با اشاره به فعالیت‌های این اداره گفت: دانشگاه باقرالعلوم(ع) تنها دانشگاه غیرانتفاعی در سطح کشور می‌باشد که مجوز بورسیه دانشجویان غیر‌ایرانی را کسب کرده است. برنامه اداره امور بین‌الملل دانشگاه متمرکز بر جذب دانشجویان بااستعداد و دغدغه‌مند از کشورهای منتخب و ارائه دوره آموزشی باکیفیت به آن‌ها است. در همین راستا این اداره در سال جاری اقدام به جذب دومین گروه از دانشجویان منتخب غیرایرانی خود از کشورهایی همچون کانادا، استرالیا، پاکستان، لبنان، افغانستان و ایالات متحده آمریکا کرده است.

 
 
امتیاز دهی
 
 

فصلنامهعلوم سیاسی فصلنامهتاریخ اسلام فصلنامهآیین حکمت فصلنامهفرهنگ پژوهش
خانه | بازگشت | حريم خصوصي كاربران |
Guest (PortalGuest)

دانشگاه باقرالعلوم (عليه السلام)
مجری سایت : شرکت سیگما