728 x 90

دیدار دانشجویان غیر ایرانی نوورود با ریاست دانشگاه باقرالعلوم(ع)

دانشجویان غیرایرانی نوورود در دیداری صمیمانه به بحث و گفتگو با ریاست دانشگاه باقرالعلوم(ع) پرداختند.
دانشجویان غیرایرانی نوورود در دیداری صمیمانه به بحث و گفتگو با ریاست دانشگاه باقرالعلوم(ع) پرداختند.روابط عمومی دانشگاه باقرالعلوم علیه السلام

دانشجویان غیرایرانی نوورود در دیداری صمیمانه به بحث و گفتگو با ریاست دانشگاه باقرالعلوم(ع) پرداختند.


به گزارش روابط عمومی دانشگاه باقرالعلوم(ع)، در این جلسه که با حضور ریاست دانشگاه، معاونین و دومین گروه از دانشجویان غیرایرانی دانشگاه برگزار شد، در ابتدا دانشجویان ضمن معرفی و بیان پیشینه فعالیت‌های علمی و فرهنگی خود، به بیان اهداف و خواسته‌های خود پرداختند.

حجت‌الاسلام و المسلمین شمس‌الله مریجی ریاست دانشگاه باقرالعلوم(ع) ضمن خوش‌آمدگویی و خیرمقدم به دانشجویان غیرایرانی نوورود، به تبیین راهبردهای دانشگاه در زمینه‌های علمی و پژوهشی، ساختار دانشگاه و سیاست‌های کلی دانشگاه پرداخت.

دکتر سیدهادی ساجدی رئیس اداره امور بین‌الملل دانشگاه گفت: دانشگاه باقرالعلوم(ع) پس از کسب مجوز جذب دانشجویان غیرایرانی، در سال جاری اقدام به جذب دومین گروه از دانشجویان غیرایرانی خود از کشورهایی همچون پاکستان، لبنان، افغانستان، ایالات متحده آمریکا، کانادا و استرالیا نموده است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: محتوای درسی دانشجویان غیرایرانی دانشگاه باقرالعلوم(ع) متناسب با کشورهای مبدأ تدوین شده است. محتوای درسی این گروه از دانشجویان علاوه بر زبان انگلیسی، در قالب زبان‌های فارسی و عربی نیز ارائه می‌شود. دانشگاه باقرالعلوم(ع) برای دانشجویان علاقه‌مند به یادگیری زبان فارسی نیز کلاس‌های اختصاصی آموزش زبان فارسی را برگزار می‌کند.


 
 
امتیاز دهی
 
 

فصلنامهعلوم سیاسی فصلنامهتاریخ اسلام فصلنامهآیین حکمت فصلنامهفرهنگ پژوهش
خانه | بازگشت | حريم خصوصي كاربران |
Guest (PortalGuest)

دانشگاه باقرالعلوم (عليه السلام)
مجری سایت : شرکت سیگما