728 x 90

کتاب مبلغ موفق منتشر شد

  • 1401/3/24 سه‌شنبه
کتاب مبلغ موفق (تحلیل روانشناختی شخصیت و سبک زندگی مبلغان) توسط انتشارات دانشگاه باقرالعلوم(ع) منتشر شد.
کتاب مبلغ موفق (تحلیل روانشناختی شخصیت و سبک زندگی مبلغان) توسط انتشارات دانشگاه باقرالعلوم(ع) منتشر شد.روابط عمومی دانشگاه باقرالعلوم علیه السلام

کتاب مبلغ موفق (تحلیل روانشناختی شخصیت و سبک زندگی مبلغان) توسط انتشارات دانشگاه باقرالعلوم(ع) منتشر شد.


به گزارش روابط عمومی دانشگاه باقرالعلوم(ع)، کتاب مبلغ موفق نوشته عباس آزاد در زمینه تاثیرهای سبک زندگی و شخصیت بر تبلیغ منتشر شد. این اثر تلاش دارد در 392 صفحه، گامی اساسی در اثربخشی تبلیغات دینی برداشته و در این زمینه به طلاب، مبلغان و مراکز تبلیغی کمک کند.

نگارنده در این اثر  نگاه تخصصی به تبلیغ را ضروری و آن را در پی تبیین رابطه میان ویژگی‌های شخصیتی و مولفه‌های سبک زندگی اسلامی با موفقیت در تبلیغ می‌داند. وی با نوشتن این اثر تلاش دارد تا عوامل موفقیت در تبلیغ را با دیدی روان شناختی بررسی کرده و با بررسی‌های میدانی نگاهی نو به این امر مهم داشته باشد. نویسنده در ادامه به بررسی 5 عامل بزرگ شخصیت و مولفه‌های سبک زندگی اسلامی پرداخته و تاثیر آنها را در موفقیت مبلغ بررسی می‌کند.

در فصل اول کتاب ضمن بیان تعریف دقیق و علمی از مفاهیم اصلی تبلیغ، ضرورت بحث و پیشینه سبک زندگی شخصیت و تاثیر آن بر موفقیت تبلیغ را مورد بررسی قرار می‌دهد.

فصل دوم کتاب درباره دو عامل مهم و اثرگذار در تبلیغ بحث کرده و به واکاوی دیدگاه‌ها، شخصیت و سبک زندگی در اندیشه علمی و دینی می پردازد.

سومین فصل کتاب مبلغ موفق با تحلیل و تبیین عوامل اصلی موفقیت در تبلیغ، به ارائه راه‌کار‌هایی در این زمینه می‌پردازد.

در آخرین فصل کتاب گزارشی از پژوهش‌های میدانی انجام شده درباره رابطه عوامل شخصیت و مولفه‌های سبک زندگی اسلامی با موفقیت در تبلیغ ارائه شده است.
 
امتیاز دهی
 
 

فصلنامهعلوم سیاسی فصلنامهتاریخ اسلام فصلنامهآیین حکمت فصلنامهفرهنگ پژوهش
خانه | بازگشت | حريم خصوصي كاربران |
Guest (PortalGuest)

دانشگاه باقرالعلوم (عليه السلام)
مجری سایت : شرکت سیگما