728 x 90

بازدید قائم مقام وزیر علوم در علوم انسانی از دانشگاه باقرالعلوم(ع)/ اعلام آمادگی دانشگاه برای توسعه و پیشرفت جایگاه علوم انسانی در کشور

  • 1400/12/7 شنبه
قائم مقام وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در امور علوم انسانی و رئیس مرکز هماهنگی و توسعه پژوهش و آموزش علوم قرآنی و علوم‌ انسانی کشور از دانشگاه باقرالعلوم (ع) بازدید کرد.
قائم مقام وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در امور علوم انسانی و رئیس مرکز هماهنگی و توسعه پژوهش و آموزش علوم قرآنی و علوم‌ انسانی کشور از دانشگاه باقرالعلوم (ع) بازدید کرد.روابط عمومی دانشگاه باقرالعلوم علیه السلام

قائم مقام وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در امور علوم انسانی و رئیس مرکز هماهنگی و توسعه پژوهش و آموزش علوم قرآنی و علوم‌ انسانی کشور از دانشگاه باقرالعلوم (ع) بازدید کرد.


به گزارش روابط عمومی دانشگاه باقرالعلوم (ع)، محمدجواد هراتی پس از بازدید در نشستی صمیمی با رییس ‌و اعضای هیئت علمی دانشگاه باقرالعلوم (ع) به بحث و تبادل برنامه‌های وزارت علوم،تحقیقات و فناوری در حوزه علوم انسانی پرداختند.

 در این نشست قائم مقام وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در امور علوم انسانی از فعالیت‌های صورت گرفته در دانشگاه باقرالعلوم (ع) در حوزه علوم انسانی قدردانی کرد.

محمدجواد هراتی با اشاره به راه اندازی سامانه تحول علوم انسانی در وزارت علوم، تحقیقات و فناوری خاطرنشان کرد: هدف از تاسیس این بخش تقویت جایگاه علوم انسانی است و اینکه علوم انسانی در بخش‌های مختلف از استانداردهای ویژه و متناسب با ماهیت علوم انسانی برخوردار شود.

هراتی افزود: هدف این مرکز این است که بتواند هویت مستقل خود همراه با استانداردها و معیارها و شاخص های ارزیابی ویژه و متناسب با خود را ایجاد و دفاع کند و جایگاه علوم انسانی را وزارت علوم را ارتقا دهد.

رییس مرکز هماهنگی و توسعه پژوهش و آموزش‌های علوم قرآنی و علوم انسانی کشور خاطرنشان کرد: آماده هرگونه همکاری و بهره‌گیری از ظرفیت‌های دانشگاه باقرالعلوم (ع) در توسعه علوم انسانی هستیم.

 حجت‌الاسلام والمسلمین شمس‌الله مریجی رییس دانشگاه باقرالعلوم (ع) نیز در این نشست ضمن عرض خیرمقدم به معرفی دانشکده‌ها، رشته‌ ها و حوزه فعالیت دانشگاه باقرالعلوم (ع) پرداخت.

حجت الاسلام والمسلمین مریجی بیان کرد: ضرورت دارد رشته‌های علوم انسانی و دانشگاه‌های فعال در عرصه علوم انسانی در وزارت علوم، تحقیقات و فناوری جدی‌تر گرفته و توجه ویژه و بیشتری شود تا در تعاملات و مصوبات جایگاه بهتری نسبت به گذشته در وزارت علوم پیدا کنند.

رییس دانشگاه باقرالعلوم (ع) تصریح کرد: همچنین ضمن ابراز خرسندی از ایجاد سامانه تحول علوم انسانی در وزارت علوم تاکید کرد: دانشگاه باقرالعلوم (ع) آمادگی کامل برای همکاری در توسعه و پیشرفت و تقویت جایگاه علوم انسانی در کشور و در در ساختارهای ستادی وزارت علوم را دارد تا  در این عرصه بتواند نگارش اسناد بالادستی را عهده دار شده و یا در  کمیسیون‌های تخصصی مشارکت کند.

براساس این گزارش، در این نشست  اعضای هیئت علمی به تشریح قابلیت‌ها و ظرفیت‌های دانشگاه باقرالعلوم (ع) در حوزه علوم انسانی پرداختند.

 
 
امتیاز دهی
 
 

فصلنامهعلوم سیاسی فصلنامهتاریخ اسلام فصلنامهآیین حکمت فصلنامهفرهنگ پژوهش
خانه | بازگشت | حريم خصوصي كاربران |
Guest (PortalGuest)

دانشگاه باقرالعلوم (عليه السلام)
مجری سایت : شرکت سیگما