728 x 90

نخستین دیدار دانشجویان غیرایرانی با رییس دانشگاه باقرالعلوم(ع)

  • 1400/12/2 دوشنبه
رییس دانشگاه باقرالعلوم (ع) گفت: حضور دانشگاه باقرالعلوم در عرصه بین‌الملل، جذب دانشجو و نشر معارف در این عرصه، در راستای سیاست‌های علم محورانه دانشگاه است.
رییس دانشگاه باقرالعلوم (ع) گفت: حضور دانشگاه باقرالعلوم در عرصه بین‌الملل، جذب دانشجو و نشر معارف در این عرصه، در راستای سیاست‌های علم محورانه دانشگاه است.روابط عمومی دانشگاه باقرالعلوم علیه السلام

رییس دانشگاه باقرالعلوم (ع) گفت: حضور دانشگاه باقرالعلوم در عرصه بین‌الملل، جذب دانشجو و نشر معارف در این عرصه، در راستای سیاست‌های علم محورانه دانشگاه است.


به گزارش روابط عمومی دانشگاه باقرالعلوم (ع)، حجت الاسلام و المسلمین شمس‌الله مریجی در نشست صمیمی با  دانشجویان غیرایرانی این دانشگاه که با حضور مدیر و معاونان این دانشگاه برگزار شد با اشاره به اهداف و سیاست‌های کلان دانشگاه باقرالعلوم(ع) تاکید کرد:  حضور دانشگاه باقرالعلوم در عرصه بین الملل و جذب دانشجو و نشر معارف در عرصه بین‌الملل کاملاً در راستای سیاست‌های علم محورانه دانشگاه است. 

وی افزود: مدیران دانشگاه از ورود به عرصه های اقتصادی و نگاه غیر علمی و غیر فرهنگی در این حوزه پرهیز دارند.

بر اساس این گزارش، در این نشست دانشجویان غیرایرانی دانشگاه باقرالعلوم(ع) به گفت‌وگو و بحث و تبادل نظر درباره راهبردها و سیاست‌های کلان این دانشگاه پرداختند.

 نخستین گروه دانشجویان غیرایرانی دانشگاه باقرالعلوم (ع) همچنین با بخش‌های مختلف دانشگاه از جمله کتابخانه و شیوه استفاده و ارتباط با واحدهای مختلف آن آشنا شدند.

لازم به ذکر است، دانشجویان پذیرفته شده غیرایرانی دانشگاه باقرالعلوم (ع) در رشته فقه و معارف اسلامی  مقطع کارشناسی و همچنین فلسفه اسلامی مقطع کارشناسی ارشد مشغول به تحصیل هستند.
 
 
امتیاز دهی
 
 

فصلنامهعلوم سیاسی فصلنامهتاریخ اسلام فصلنامهآیین حکمت فصلنامهفرهنگ پژوهش
خانه | بازگشت | حريم خصوصي كاربران |
Guest (PortalGuest)

دانشگاه باقرالعلوم (عليه السلام)
مجری سایت : شرکت سیگما