728 x 90

بازدید دانشجویان دانشگاه باقرالعلوم(ع) از نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری دفتر تبلیغات اسلامی

  • 1400/9/22 دوشنبه
گروهی از دانشجویان رشته ارتباطات دانشگاه باقرالعلوم(ع) از هفتمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری دفتر تبلیغات اسلامی بازدید کردند.
گروهی از دانشجویان رشته ارتباطات دانشگاه باقرالعلوم(ع) از هفتمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری دفتر تبلیغات اسلامی بازدید کردند. روابط عمومی دانشگاه باقرالعلوم علیه السلام

گروهی از دانشجویان رشته ارتباطات دانشگاه باقرالعلوم(ع) از هفتمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری دفتر تبلیغات اسلامی بازدید کردند.


به گزارش روابط عمومی دانشگاه باقرالعلوم (ع)، در این بازدید دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد علوم ارتباطات اجتماعی از غرفه های مختلف نمایشگاه هفته پژوهش دفتر تبلیغات اسلامی بازدید و با توضیحات حجت الاسلام و المسلمین احمد اولیایی «استاد دانشگاه باقرالعلوم(ع) و مدیر روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی»، با بخش های مختلف این نمایشگاه از جمله  مباحث حوزه اخلاق، خانواده و سبک زندگی، نوآوری‌ های دفتر تبلیغات اسلامی در عرصه توانمندسازی علوم انسانی و همچنین مباحث مربوط به تعمیق ایمان دینی، مباحث قرآنی و مسائل نظام سیاسی و اجتماعی ایران آشنا شدند.

در پایان نیز دانشجویان در حضور استاد خود، به بحث و تبادل نظر تحلیل و بررسی موضوع های مختلف و مرتبط با حوزه علوم انسانی و اسلامی پرداختند.

بر اساس این گزارش، هفتمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری دفتر تبلیغات اسلامی که از شنبه ۲۰ آذرماه ۱۴۰۰ در مرکز همایش‌های غدیر واقع در قم، چهارراه شهدا برگزار شده تا پنج شنبه ۲۵ آذرماه پذیرای عموم علاقه مندان است.
 
امتیاز دهی
 
 

فصلنامهعلوم سیاسی فصلنامهتاریخ اسلام فصلنامهآیین حکمت فصلنامهفرهنگ پژوهش
خانه | بازگشت | حريم خصوصي كاربران |
Guest (PortalGuest)

دانشگاه باقرالعلوم (عليه السلام)
مجری سایت : شرکت سیگما