728 x 90

بازدید نمایندگان مرکز مطالعاتی و پژوهشی کربلا از دانشگاه باقرالعلوم (ع)

  • 1400/6/11 پنجشنبه
زمینه‌های همکاری علمی و پژوهشی دانشگاه باقرالعلوم (ع) با مرکز مطالعاتی و پژوهشی کربلا ضمن حضور نمایندگان این مجموعه در این دانشگاه مورد بررسی قرار گرفت.
زمینه‌های همکاری علمی و پژوهشی دانشگاه باقرالعلوم (ع) با مرکز مطالعاتی و پژوهشی کربلا ضمن حضور نمایندگان این مجموعه در این دانشگاه مورد بررسی قرار گرفت.روابط عمومی دانشگاه باقرالعلوم علیه السلام

زمینه‌های همکاری علمی و پژوهشی دانشگاه باقرالعلوم (ع) با مرکز مطالعاتی و پژوهشی کربلا ضمن حضور نمایندگان این مجموعه در این دانشگاه مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه باقرالعلوم (ع)، نمایندگانی از سوی مرکز مطالعاتی و پژوهشی کربلا وابسته به عتبه مقدسه حسینیه ضمن بازدید از دانشگاه در نشستی با رئیس اداره امور بین‌الملل و دانشجویان غیرایرانی دانشگاه باقرالعلوم (ع) به بررسی ظرفیت‌ها و زمینه‌های‌ همکاری‌ دو مجموعه پرداختند.

در ابتدای این نشست، گزارشی از فعالیت‌های مرکز مطالعاتی و پژوهشی کربلا و انواع فعالیت‌های پژوهشی و آموزشی این مجموعه ارائه شد. پس از آن سید هادی ساجدی؛ «رئیس اداره امور بین‌الملل و دانشجویان غیرایرانی» گزارشی از فعالیت‌های بین‌المللی دانشگاه باقرالعلوم (ع) و نحوه ارتباطات بین‌المللی و همچنین فرآیند جذب دانشجوی غیرایرانی ارائه کرد.

در پایان نشست مقرر شد ضمن عقد تفاهم‌نامه مشترک، همکاری‌های دو مجموعه به شکل منسجم‌تر و منظم‌تر در راستای برگزاری دوره‌های کوتاه مدت آموزشی برای دانشجویان دانشگاه باقرالعلوم (ع) و همچنین دانشجویان غیرایرانی، تبادل استاد و دانشجو، جذب دانشجویان غیرایرانی در دانشگاه باقرالعلوم (ع) برای مقطع تحصیلی کارشناسی ارشد و همچنین سفرهای علمی تدارک دیده شود.

 
امتیاز دهی
 
 

فصلنامهعلوم سیاسی فصلنامهتاریخ اسلام فصلنامهآیین حکمت فصلنامهفرهنگ پژوهش
خانه | بازگشت | حريم خصوصي كاربران |
Guest (PortalGuest)

دانشگاه باقرالعلوم (عليه السلام)
مجری سایت : شرکت سیگما