728 x 90

برگزاری مراسم تکریم و معارفه معاون منابع انسانی و پشتیبانی دانشگاه باقرالعلوم(ع) و مؤسسه آموزش عالی امام رضا (ع)

  • 1400/6/8 دوشنبه
روابط عمومی دانشگاه باقرالعلوم علیه السلام

به گزارش روابط عمومی دانشگاه باقرالعلوم (ع)، مراسم تکریم و معارفه معاونین پیشین و جدید منابع انسانی و پشتیبانی دانشگاه باقرالعلوم(ع) و مؤسسه آموزش عالی امام رضا (ع) با حضور رئیس این دو مجموعه آموزشی، معاونین و مدیران دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم و دانشگاه باقرالعلوم (ع) برگزار گردید.  

حجت الاسلام والمسلمین مریجی، رئیس دانشگاه باقرالعلوم (ع)، ضمن گرامیداشت هفته دولت، با اشاره به حدیثی از امام حسن مجتبی (ع)، دقت در انجام کار و خوش خلقی با ارباب رجوع را یکی از صفات لازم برای هر کارمندی جهت موفقیت در امور دانست  و افزود: خدمت رسانی به اهل علم و پژوهش یکی از توفیقات الهی است که نصیب ما در این مجموعه آموزشی و پژوهشی گردید.  

عضو هیئت علمی دانشگاه باقرالعلوم (ع) دراین مراسم ضمن معارفه آقای علیرضا عالمی، از خصوصیات بارز ایشان به تعهد و تجربه ارزشمند مدیریتی اشاره کرد و گفت: ان شاءالله با همفکری و همدلی همه همکاران، زمینه فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی بیش از پیش فراهم گردد.

حجت الاسلام والمسلمین مریجی در پایان ضمن تبریک افتخار بازنشستگی به آقای احمد احسانی، از زحمات بی‌دریغ ایشان در طول سی سال خدمت در دفتر تبلیغات اسلامی و دانشگاه باقرالعلوم (ع) قدردانی کرد. 

 
 
امتیاز دهی
 
 

فصلنامهعلوم سیاسی فصلنامهتاریخ اسلام فصلنامهآیین حکمت فصلنامهفرهنگ پژوهش
خانه | بازگشت | حريم خصوصي كاربران |
Guest (PortalGuest)

دانشگاه باقرالعلوم (عليه السلام)
مجری سایت : شرکت سیگما