728 x 90

دیدار نمایندگان دانشگاه باقرالعلوم (ع) با رایزن فرهنگی جمهوری عراق

  • 1400/3/4 سه‌شنبه
روابط عمومی دانشگاه باقرالعلوم علیه السلام

 نمایندگان دانشگاه باقرالعلوم روز سه شنبه سوم خرداد ماه طی جلسه مشترکی با دکتر امجد مظفر رایزن فرهنگی جمهوری عراق در محل سفارت عراق در ایران دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار که با حضور محمد ستوده معاون آموزش و فرهنگی ، حجت الاسلام و المسلمین سید ناصر موسوی مدیر امور دانشجویی و همچنین سید هادی ساجدی مدیر بین الملل دانشگاه برگزار گردید، نمایندگان دانشگاه ضمن تشریح ظرفیت‌ها، توانمندی‌ها و همچنین برنامه‌ریزی‌های بین‌المللی دانشگاه در راستای تعاملات بین‌المللی با دانشگاه‌های کشور عراق و همچنین جذب دانشجو از کشورهای عرب زبان به ویژه عراق به تشریح زمینه‌های مشترک همکاری پرداختند. 

دکتر امجد مظفر رایزن فرهنگی جمهوری عراق در ایران نیز ضمن استقبال گرم از نمایندگان دانشگاه رویکرد بین المللی دانشگاه را مورد تمجید قرار داد و وعده همکاری و هم افزایی های بین‌المللی مشترک داد. همچنین پیرو دعوت رسمی دانشگاه باقرالعلوم از دکتر امجد مظفر جهت بازدید از دانشگاه باقرالعلوم، وی از این دعوت استقبال نمود و وعده داد که در زودترین زمان ممکن دیداری از دانشگاه و ارزیابی ظرفیت های دانشگاه جهت تسهیل در اعزام دانشجویان عراقی خواهد داشت.

 
 
امتیاز دهی
 
 

فصلنامهعلوم سیاسی فصلنامهتاریخ اسلام فصلنامهآیین حکمت فصلنامهفرهنگ پژوهش
خانه | بازگشت | حريم خصوصي كاربران |
Guest (PortalGuest)

دانشگاه باقرالعلوم (عليه السلام)
مجری سایت : شرکت سیگما