728 x 90

برگزاری چهلمین جلسه کمیسیون موارد خاص دانشگاه باقرالعلوم (ع)

  • 1399/11/2 پنجشنبه
روابط عمومی دانشگاه باقرالعلوم علیه السلام

به گزارش روابط عمومی دانشگاه باقرالعلوم (ع) حجت الاسلام تقدسی نیا، دبیر کمیسیون موارد خاص دانشگاه باقرالعلوم(ع)  گفت: چهلمین جلسه کمیسیون موارد خاص دانشگاه باقرالعلوم (ع) ساعت ۱۱ روز سه شنبه 30 دی  ۹۹ با حضور ریاست محترم دانشگاه، معاون آموزشی و فرهنگی دانشگاه، مدیران امور آموزشی و دانشجویی دانشگاه، نماینده دانشکده ها و دبیر کمیسیون تشکیل گردید و پرونده 12 دانشجو در دو مقطع ارشد و دکتری  بررسی و تصمیمات لازم اتخاذ گردید.  

دبیر کمیسیون موارد خاص دانشگاه افزود: این کمیسیون وضعیت دانشجویانی را که جریان تحصیل آنان به خاطر علل غیرارادی با مشکل مواجه گردیده و همچنین دانشجویان اخراجی و یا درحال اخراج و دانشجویانی که بنا به دلایلی غیبت موجه دارند و مشکل آنان با مقررات و آئین‌نامه‌های آموزشی موجود قابل حل نمی‌باشد و دانشجویان متقاضی افزایش سنوات مازاد بر سنوات آموزشی تعریف شده  را مورد بررسی قرار می‌دهد. ضمناً کمیسیون بررسی موارد خاص دارای آئین نامه اجرایی در ۱۳ ماده و ۱۹ تبصره می‌باشد. .

حجت الاسلام تقدسی نیا افزود:  موارد خاص به وضعیت دانشجویانی گفته می شود که جریان تحصیل آنان به خاطر عللی خارج از اراده و اختیار آنها در تحصیلشان موثر بوده با مشکل مواجه گردیده و حل آن با مقررات و آئین نامه های موجود ممکن نیست و رسیدگی به مشکلات تحصیلی آنها و ارائه راه حل منطقی به بررسی بیشتر و قضاوت دقیقتر و همه جانبه نیاز داشته باشد. .

وی در ادامه گفت:  اموری که خارج از اختیار کمیسیون موارد خاص دانشگاه باشد، به کمیسیون استانی -که در حال حاضر دانشگاه قم به این عنوان تعیین شده است- برای بررسی و اظهار نظر ارجاع داده می شود و اموری که خارج از اختیار شورای بررسی موارد خاص استانی باشد به کمیسیون مرکزی که در وزارت علوم مستقر است برای بررسی و اظهار نظر ارجاع داده می-شود و نظر نهایی را کمیسیون مرکزی صادر میکند.

 
امتیاز دهی
 
 

فصلنامهعلوم سیاسی فصلنامهتاریخ اسلام فصلنامهآیین حکمت فصلنامهفرهنگ پژوهش
خانه | بازگشت | حريم خصوصي كاربران |
Guest (PortalGuest)

دانشگاه باقرالعلوم (عليه السلام)
مجری سایت : شرکت سیگما