728 x 90

برگزاری آزمون اختصاصی طلاب کارشناسی ارشد 96

مدیر امور دانشجویی و مسوول پذیرش دانشگاه باقرالعلوم(ع) دفترتبلیغات اسلامی از برگزاری آزمون اختصاصی این دانشگاه با حضور بیش از 400 نفر خبر داد.

 به گزارش روابط عمومی دانشگاه باقرالعلوم(ع)، احمد احسانی در گفت وگویی در حاشیه برگزاری آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه باقرالعلوم(ع) که عصر جمعه در این دانشگاه برگزار شد تصریح کرد: در این آزمون که بصورت اختصاصی در دانشگاه باقرالعلوم(ع) برگزار شد، داوطلبان در 12 رشته با هم به رقابت پرداختند.
وی افزود: مجموعه داوطلبان شرکت کننده در این آزمون 401 نفر می باشند که همزمان در دو حوزه قم و اصفهان برگزار گردید.
مدیر امور دانشجویی و مسوول پذیرش دانشگاه باقرالعلوم(ع) با بیان اینکه این آزمون در  سال های قبل فقط در قم برگزار می گردید گفت: امسال برای اولین بار، آزمون اختصاصی دانشگاه باقرالعلوم(ع) در دو حوزه برگزار شد.
وی با اشاره به اینکه 112 نفر از داوطلبان، خواهر و 289 نفر از داوطلبان آزمون از برادران بودند اظهارداشت: نتایج مرحله اول آزمون در دهه دوم خردادماه از طریق سایت دانشگاه باقرالعلوم(ع) اعلام می شود و طبق معمول در این مرحله چند برابر ظرفیت پذیرش، اسامی اعلام و دعوت به مصاحبه می شوند.
احسانی تصریح کرد: مصاحبه از داوطلبینی که اسامی آنان در مرحله اول اعلام شده است در دهه دوم تیرماه و بعد از ماه مبارک رمضان انجام خواهد شد و پس از جمع بندی نهایی ، نتیجه نهایی در دهه اول شهریورماه اعلام می شود.
وی با بیان اینکه اعلام نتایج نهایی از طریق سازمان سنجش و آموزش کشور صورت خواهد پذیرفت اذعان داشت: از طریق آزمون اختصاصی برای هر رشته 10 نفر پذیرش داریم و در مجموع که 120 نفر از طریق این آزمون پذیرش می شوند.
مدیر امور دانشجویی دانشگاه باقرالعلوم(ع) اضافه کرد: این دانشگاه از دو طریق برگزاری آزمون اختصاصی و شرکت در آزمون های سراسری سازمان سنجش پذیرش دارد.
وی خاطرنشان کرد: برخی از داوطلبین ما از طریق کنکور سراسری شرکت می کنند که معمولاَ ما در هر رشته ای، 10 نفر از طریق سراسری و 10 نفر نیز از طریق آزمون اختصاصی پذیرش داریم.
 
 
امتیاز دهی
 
 

فصلنامهعلوم سیاسی فصلنامهتاریخ اسلام فصلنامهآیین حکمت فصلنامهفرهنگ پژوهش
خانه | بازگشت | حريم خصوصي كاربران |
Guest (PortalGuest)

دانشگاه باقرالعلوم (عليه السلام)
مجری سایت : شرکت سیگما