تبليغات





















اخبار دفتر تبليغات اسلامي اصفهان
حجت الاسلام و المسلمین هادی مشگدار، رئیس اداره اعزام مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان
1402/8/3 چهارشنبه فراخوان ارتقای رتبه تبلیغی مبلغان اصفهان اعلام شد رئیس اداره اعزام مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان گفت: در راستای مهندسی تبلیغات دینی از تمام مبلغان خواهر و برادر واجد شرایط دعوت می شود برای ارتقای رتبه تبلیغی خود ثبت‌نام نمایند.
به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، حجت الاسلام والمسلمین هادی مشگدار در گفت و گویی اظهار داشت: به کارگیری بهینه از مبلّغان توانمند در عرصه های مختلف یکی دیگر از اهداف ارتقای رتبه تبلیغی است که همه مبلغان قادر خواهند بود با داشتن شرایط ارتقا و شرکت در دوره های آموزشی و کسب نمره قبولی در آزمون، رتبه تبلیغی خود را ارتقاء دهند.

وی با بیان اینکه رتبه های بالاتر تبلیغی در اولويت اعزام قرار خواهند گرفت، گفت: چهار رتبه تبلیغ عمومی در معاونت فرهنگی تبلیغی تعریف شده است که هرکدام قوانین و شرایط خودش را دارد.

رئیس اداره اعزام مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان گفت: اتمام حداقل پایه 6 حوزه علمیه، قبولی در آزمون مهارتهای تبلیغی و گذراندن دوره تمهیدی به صورت مجازی شرایط ارتقاء به رتبه 1 تبلیغی است که دارندگان مدرک کارشناسی مرتبط با تبلیغ از گذراندن دوره تمهیدی  معاف هستند.

وی عنوان داشت: شرایط ارتقاء به رتبه 2 تبلیغی، اتمام حداقل پایه 8 حوزه علمیه، گذراندن دوره پودمانی به صورت مجازی یا کارشناسی مرتبط با تبلیغ، داشتن حداقل 40 روز سابقه تبلیغی از دفتر تبلیغات اسلامی یا 80 روز از سایر نهادهای تبلیغی رسمی و قبولی در آزمون مهارتهای تبلیغی است.

حجت الاسلام و المسلمین مشگدار با اشاره به اینکه مبلغان برای ارتقا به رتبه 3  تبلیغی باید حداقل اتمام پایه 10 حوزه علمیه را داشته باشند، گفت: گذراندن دوره پودمانی به صورت مجازی یا کارشناسی ارشد مرتبط با تبلیغ، داشتن حداقل 80 روز سابقه تبلیغی از دفتر تبلیغات اسلامی و قبولی در آزمون مهارتهای تبلیغی از دیگر شرایط این ارتقا می باشد و همچنین برای ارتقا از رتبه 1 به 3 داشتن حداقل 120 روز سابقه تبلیغی از دفتر تبلیغات اسلامی ضروری است.

وی اذعان داشت: داشتن حداقل یکسال درس خارج از مرکز مدیریت حوزه علمیه، داشتن حداقل 120 روز سابقه تبلیغی از دفتر تبلیغات اسلامی بعد از رتبه 3 تبلیغی، قبولی در آزمون مهارتهای تبلیغی و گذراندن دوره طرح مطالعاتی از طریق مرکز آموزش های کاربردی دفتر تبلیغات اسلامی نیز از شرایط ارتقاء رتبه 4 تبلیغی است.

رئیس اداره اعزام مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان گفت: حافظان کل قرآن کریم یا نهج البلاغه یا صحیفه سجادیه، دارندگان مدارک تخصصی سطح2 مرتبط با تبلیغ، دارندگان مدارک حوزوی سطح3 و بالاتر و یا مدرک کارشناسی و بالاتر مرتبط با تبلیغ، اساتید پایه 4 و بالاتر حوزه علمیه که حداقل دارای سه سال سابقه تدریس باشند، دارندگان سه سال سابقه عضویت هیئت علمی و ائمه جمعه دارای سه سال سابقه امامت جمعه درارتقای رتبه های 1و2و3  از دوره های پودمانی یا تمهیدی معاف هستند.

وی درباره امتیازات شرکت در این فراخوان گفت: مبلغان خواهر و برادر در صورت کسب امتیاز لازم در آزمون‌های مورد نظر علاوه بر ارتقاء رتبه تبلیغی از اولویت در اعزام‌های تخصصی، کسب گواهی دانشنامه رتبه تبلیغی برای فعالیت در نهادهای فرهنگی و امکان دریافت مجوز گروه تبلیغی بهره‌مند خواهند شد.

حجت الاسلام و المسلمین مشگدار در پایان خاطرنشان کرد: مبلغان علاقه مند می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام به سامانه سمتا به نشانی www.Samta.ir بخش ارتقای رتبه تبلیغی مراجعه نمایند.


مشاهده در خبرگزاری حوزه
مشاهده در خبرگزاری رسا




 
 
امتیاز دهی
 
 



تعداد بازديد اين صفحه: 619
Guest (PortalGuest)

دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم (شعبه اصفهان)
مجری سایت : شرکت سیگما