تبليغات





















اخبار دفتر تبليغات اسلامي اصفهان
حجت الاسلام و المسلمین حامد اهتمام، معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان
1402/7/3 دوشنبه معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان خبر داد: بیش از ۲۰۰ نوبت اعزام گروه های تبلیغی در شش ماهه نخست سال معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان گفت: بیش از ۲۰۰ نوبت اعزام گروه های تبلیغ عمومی و تخصصی در شش ماهه نخست سال جاری در سطح شهر اصفهان انجام شده است.
به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، حجت‌الاسلام و المسلمین حامد اهتمام در گفت و گویی اظهار داشت: با هدف تقویت روحیه کار گروهی که اثربخشی بیشتری نسبت به کار فردی دارد، تشکیل و اعزام های گروه های تبلیغی انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه اعزام های گروهی به صورت عمومی و تخصصی در مناسبت های مختلف سال انجام می شود، گفت: در ماه محرم و صفر سال جاری با هماهنگی شهرداری، سازمان تبلیغات اسلامی، سپاه و تشکل‌های مردمی، مبلغان تخصصی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان با حضور در موکب‌های سطح شهر اصفهان نماز جماعت و سخنرانی برپا کردند و در ادامه پاسخگوی سؤالات احکام، اعتقادی، قرآن و مشاوره مراجعه کنندگان بودند.

معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان اذعان داشت: رویکرد این معاونت در سال جاری حضور مبلغان در بین مردم و نقاط پر جمعیت در قالب تشکل‌های تبلیغی بوده است و این رویکرد از نوروز و همزمان با ماه مبارک رمضان در نقاط مختلف سطح شهر اصفهان و برخی از شهرستانهای استان اجرایی شده است.

وی در پایان گفت: از ابتدای سال تا به امروز بیش از ۷۰ گروه تبلیغی و ۱۵ گروه تخصصی در مناسبت‌های مختلف مانند ماه مبارک رمضان، تابستان، ماه محرم و... فعالیت داشته اند.


مشاهده در خبرگزاری صدا و سیمای اصفهان
مشاهده در خبرگزاری مهر
مشاهده در خبرگزاری ایمنا
مشاهده در خبرگزاری ابنا
مشاهده در خبرگزاری موج
مشاهده در پایگاه خبری مفتاح نیوز
مشاهده در پایگاه خبری ندای اصفهان
 

 
 
امتیاز دهی
 
 



تعداد بازديد اين صفحه: 497
Guest (PortalGuest)

دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم (شعبه اصفهان)
مجری سایت : شرکت سیگما