728 x 90

​آموزش مهارت‌های زندگی به کودکان با کتاب

​آموزش مهارت‌های زندگی به کودکان با کتاب

مجموعه شش جلدی «سبک زندگی برای کودکان» به قلم علیرضا متولی برای آموزش مهارت‌های پایه در زندگی به مخاطبان از سوی انتشارات مدرسه منتشر شد.
به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، این کتاب به قلم علیرضا متولی و تصویرگری بهرام ارجمندنیا تدوین شده و حاوی قصه‌هایی کوتاه برای آموزش سبک زندگی به کودکان است. قصه‌های این مجموعه با دنیای عادی و حوادث روزمره زندگی کودکان سروکار دارد و به موضوعاتی چون روابط خانوادگی، پیدا کردن دوست و ارتباط با دوستان، چگونگی حل مشکلات شخصی، رازداری، پرسیدن سوال، مواجهه یا دعواهای پدر و مادر، رابطه با پدربزرگ و مادربزرگ و ... می‌پردازد.
 
این مجموعه تلاش می‌کند که با زبانی کودکانه بچه ها را در پیدا کردن بهترین مسیر برای زندگی آن‌گونه که منطبق با هنجارهای خانوادگی و اجتماعی باشد یاری کند.
 
«مشکلات من»، «خانواده بزرگ من»، «رازهای من»، «رفتار من»، سوال‌های من» و «خانواده من» عنوان‌های این مجموعه 6 جلدی هستند.

در بخشی از کتاب «مشکلات من» می‌خوانیم: «وقتی دوستم مسخره‌ام می‌کند، اولین کاری که به ذهنم می‌رسد این است که من هم او را مسخره کنم. یا گریه کنم و به مادرم بگویم یا با کیفم بزنم توی سرش. اما فکر می‌کنم با این کارها من هم کار بدی انجام می‌دهم. برای همین از دوستم دور می‌شوم. چندتا نفس عمیق می‌کشم و لبخند می‌زنم. فکر می‌کنم که بهتر است از او دور شوم و به کاری که او کرده فکر نکنم.»
 
علیرضا متولی متولد 1344 و عضو شورای برنامه‌ریزی مجلات رشد است، و تا کنون کتاب‌هایی چون «صدای او»، «باروت و باران»، «یک اسم و ده قصه» و ... از وی به چاپ رسیده است.
 
انتشارات مدرسه مجموعه 6 جلدی «سبک زندگی بای کودکان» را با شمارگان هزار نسخه و قیمت 90 هزار ریال برای هر جلد منتشر کرده است.



  خبرگزاری کتاب ایران:250004
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر
فصلنامهعلوم سیاسی فصلنامهتاریخ اسلام فصلنامهآیین حکمت فصلنامهفرهنگ پژوهش
خانه | بازگشت | حريم خصوصي كاربران |
Guest (PortalGuest)

دانشگاه باقرالعلوم (عليه السلام)
مجری سایت : شرکت سیگما