728 x 90

اطلاعيه سازمان سنجش در خصوص اعلام‌ اسامي‌ پذيرفته‌شدگان‌ نهايي آزمون‌ ورودي‌ دوره دكتري «Ph.D» نيمه‌متمركز سال 1396 كليه دانشگاهها و موسسات آموزش عالي

اطلاعيه سازمان سنجش آموزش كشور در خصوص اعلام‌ اسامي‌ پذيرفته‌شدگان‌ نهايي آزمون‌ ورودي‌ دوره دكتري «Ph.D» نيمه‌متمركز سال 1396 كليه دانشگاهها و موسسات آموزش عالي 


مشاهده خبر:
لینک مشاهده نتایج نهایی:

 
تذکرات مهم :
1- حضور شخص پذيرفته براي ثبت‌نام الزامي است و ثبت‌نام منحصراً در تاريخ‌هاي اعلام شده توسط هر دانشگاه و با ارائه مدارك كامل مندرج در اين اطلاعيه صورت مي‌پذيرد و عدم مراجعه پذيرفته‌شدگان در تاريخ‌ يا تاريخ‌هاي تعيين شده براي ثبت‌نام به منزله انصراف از ادامه تحصيل تلقي خواهد شد.

2ـ به پذيرفته‌شدگان توصيه مي‌شود كه قبل از مراجعه در تاريخ‌هاي تعيين شده جهت ثبت‌نام، اطلاعات تكميلي را در پايگاه اطلاع‌رساني دانشگاه يا موسسه آموزش عالي محل قبولي خود مطالعه نمايند.
3-  در هر مرحله‌ از ثبت‌نام‌ و هنگام‌ تحصيل‌، چنانچه‌ مشخص‌ گردد داوطلبي‌ حقايق‌ را كتمان‌ نموده‌ و يا اطلاعات غلطي ارائه و واجد شرايط نمي‌باشد، قبولي‌ وي باطل شده‌ و طبق‌ مقررات‌ با وي‌ رفتار خواهد شد.
4- مطابق ضوابط پذيرفته‌شدگان نهايي دوره‌هاي روزانه در آزمون دكتري نيمه‌متمركز سال 1396حتي در صورت عدم ثبت‌نام و يا انصراف قطعي از رشته قبولي، مجاز به ثبت نام و شركت در آزمون دكتري تخصصي «Ph.D» سال 1397 به منظور انتخاب رشته‌هاي تحصيلي دوره روزانه نخواهند بود.  
5- با توجه به كنترل هاي متعدد و بررسي‌هاي انجام شده از صحت نتايج اعلام شده اطمينان حاصل شده است؛ مع‌الوصف، داوطلبان پس از دريافت كارنامه نتايج نهايي آزمون از طريق سايت، درصورتي كه درباره مندرجات كارنامه مذكور سوالي داشته باشند، مي‌توانند حداكثر تا تاريخ 96/6/22 منحصراً از طريق سيستم پاسخگويي اينترنتي در سايت سازمان به نشاني: www.sanjesh.org مطرح نموده و يا با شماره تلفن‌ 42163-021 تماس حاصل نمايند.  از ارسال نامه پستي و مراجعه حضوري اكيداً خودداري گردد. بديهي است به كليه مواردي كه از طريق ديگري صورت پذيرد و يا بعد از تاريخ 96/6/22  انجام پذيرد، ترتيب اثر داده نخواهد شد. 

 

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر
فصلنامهعلوم سیاسی فصلنامهتاریخ اسلام فصلنامهآیین حکمت فصلنامهفرهنگ پژوهش
خانه | بازگشت | حريم خصوصي كاربران |
Guest (PortalGuest)

دانشگاه باقرالعلوم (عليه السلام)
مجری سایت : شرکت سیگما