728 x 90
گرجستان
روابط عمومی دیدار جمعی از اساتید دانشگاه باقرالعلوم(ع) از دانشگاه بین المللی‌ قفقاز در تفلیس جمعی از اساتید دانشگاه باقرالعلوم(ع) در سفر به گرجستان از دانشگاه بین‌المللی قفقاز در تفلیس بازدید و با مسئولین و اساتید این دانشگاه به بحث و تبادل نظر پرداختند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه باقرالعلوم(ع) در این نشست که با هماهنگی اداره بین‌الملل دانشگاه و رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در گرجستان تنظیم شده بود، گیورگی پادشیشویلی مشاور رئیس دانشگاه و نانا آمیرا ناشویلی رئیس دانشکده علوم اجتماعی، مایا کاپانادزه رئیس بخش تحلیلی روابط ایران و گرجستان و صوفیا نماینده رایزن فرهنگی ایران در گرجستان حضور داشتند.

در ابتدای این دیدار، نماینده دانشگاه باقرالعلوم(ع) جناب آقای تقدسی‌نیا به معرفی دانشگاه و زمینه‌های همکاری‌های علمی و آموزشی پرداخته و اظهار داشت: دانشگاه باقرالعلوم(ع) در سه مقطع کارشناسی ؛ کارشناسی ارشد و دکتری دانشجو دارد و در رشته‌های مختلف فلسفه و کلام اسلامی، علوم اجتماعی، علوم سیاسی، زبان خارجه، تاریخ و ... دانشجو جذب می‌کند. 

وی در ادامه افزود: با توجه به بین‌المللی شدن دانشگاه باقرالعلوم(ع) و ایجاد ظرفیت‌های جدید تعاملی در عرصه بین‌الملل، این دانشگاه در زمینه برگزاری همایش‌ها و کنفرانس‌های مشترک مجازی و غیرمجازی و همچنین تبادل استاد و دانشجو، ارائه مقالات علمی پژوهشی در مجلات ظرفیت بسیار خوبی دارد .

سپس دکتر نانا آمیرا ناشویلی رئیس دانشکده علوم اجتماعی به معرفی دانشگاه بین المللی قفقاز پرداخت و گفت: این دانشگاه در سه مقطع و پنچ رشته از جمله علوم اجتماعي، حقوق، پزشکی و اقتصاد دانشجو می‌پذیرد و هم اکنون ۱۳۰۰ دانشجو از ۳۰ کشور از جمله ایران در این دانشگاه مشغول به تحصیل هستند.

گیورگی مشاور رئیس دانشگاه نیز ضمن خوش‌آمدگویی به هیئت دانشگاهی، به ارائه پیشنهاداتی در زمینه ارتباط این دو دانشگاه پرداخت. برگزاری نشست‌های مجازی به دو زبان انگلیسی و فارسی در موضوع نقش دین در سیاست ایران و گرجستان از جمله پیشنهادات مطرح شده در این نشست بود.
 

 
امتیاز دهی
 
 

فصلنامهعلوم سیاسی فصلنامهتاریخ اسلام فصلنامهآیین حکمت فصلنامهفرهنگ پژوهش
خانه | بازگشت | حريم خصوصي كاربران |
Guest (PortalGuest)

دانشگاه باقرالعلوم (عليه السلام)
مجری سایت : شرکت سیگما