728 x 90
روابط عمومی پذیرش زبان آموز در دوره های آزاد مکالمه زبان های خارجی - عربی - فرانسه

سرپرست دانشکده زبان های خارجی و مطالعات بینافرهنگی از آغاز به کار این دانشکده در تشکیل کلاس های مکالمه آزاد زبان های خارجی عربی و فرانسه خبر داد. دکتر ابراهیم توبه یانی در گفتگو با مسئول تهیه خبر دانشگاه اعلام کرد: به توجه به درخواست بالای علاقمندان و تماس های مکرر در خصوص برگزاری دوره های آزاد مکالمه زبان های خارجی، دانشکده زبان پس از نیاز سنجی بر آن شد تا با همراهی و همفکری مسئولین دانشگاه و تشکیل جلساتی با مدیران گروه های زبان های خارجی، به برگزاری این دوره ها اهتمام ورزد.
وی خاطر نشان کرد، ثبت نام در دوره جدید مکالمه آزاد زبان های خارجی از بین طلاب و خانواده طلاب صورت خواهد پذیرفت و دانشکده زبان در برگزاری این دوره ها به صورت خودگردان عمل خواهد کرد. به گفته وی، برگزاری و ادامه کار در دوره های آزاد مکالمه زبان های خارجی منوط به استقبال علاقمندان و تکمیل حدنصاب تشکیل کلاس ها خواهد بود.
دکتر توبه یانی همچنین افزود، امسال به حول و قوه الهی مصمم شدیم تا دوره آمادگی آزمون MSRT, EPT, TOEFL  را با دریافت کمترین هزینه و بهترین برنامه ریزی برگزار کنیم تا دانشجویان و داوطلبان دکتری این فرصت را غنیمت شمرده و از فضای آموزشی عالی و کادر مجرب و متخصص دانشکده بهره لازم را ببرند.
ایشان اعلام کردند که ثبت نام در دوره مذکور برای عموم علاقمندان آزاد است.









 
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر
فصلنامهعلوم سیاسی فصلنامهتاریخ اسلام فصلنامهآیین حکمت فصلنامهفرهنگ پژوهش
خانه | بازگشت | حريم خصوصي كاربران |
Guest (PortalGuest)

دانشگاه باقرالعلوم (عليه السلام)
مجری سایت : شرکت سیگما