728 x 90
مراسم تجلیل
فرهنگی مراسم جشن میلاد حضرت فاطمه زهرا(سلام الله علیها) و تجلیل از استاد ارجمند حجت الاسلام والمسلمین دکتر آل غفور

همزمان با جشن ولادت ام الائمه(ع) حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) و سالروز تولد بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) در مراسمی از تلاشها و زحمات حجت الاسلام والمسلمین دکترسیدمحمدتقی آل غفور در زمینه تاسیس و گسترش دانشگاه باقرالعلوم(ع) تجلیل گردید.

 این برنامه با اجرای سید محمد جواد شرافت شاعر اهل بیت (علیهم السلام) و سخنرانی حجج اسلام مریجی، لک زایی، و شریعتمدار برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین شریعتمدار در مورد زندگینامه حجت الاسلام والمسلمین آل غفور به مبارزات قبل از انقلاب و حضور ایشان در مجلس شورای اسلامی به نمایندگی مردم شوشتر و سپس هجرت به قم و قبول مسئولیت کتابخانه سیاسی دفتر تبلیغات اسلامی اشاره کردند.

رشد و توسعه این کتابخانه از یک اطاق به دانشگاه بزرگ باقرالعلوم (ع) که فعلا دارای 31 رشته می باشد از تلاش های این استاد برجسته دانشگاه و حوزه  است.

 حجت الاسلام والمسلمین مریجی  با اشاره به روایتی از حضرت فاطمه( ع) در مورد نیت خالص و ظهور ثمرات آن در دنیا و آخرت به مصداق عملی روایت در مورد عملکرد حجت الاسلام والمسلمین آل غفور برای تاسیس دانشگاه اشاره  کردند.

حجت الاسلام والمسلمین  لک زایی نیز  در مورد لزوم نظریه پردازی جهت تمدن اسلامی  با استفاده از متون اسلامی پرداختند و زمان شناسی حجت الاسلام والمسلمین آل غفور که پیشتاز این عرصه در زمان جنگ و اوایل انقلاب بود را ستودند.

در پایان این مراسم از زحمات و تلاش های خالصانه حجت الاسلام والمسلمین آل غفور تقدیر به عمل آمد.

 
امتیاز دهی
 
 

فصلنامهعلوم سیاسی فصلنامهتاریخ اسلام فصلنامهآیین حکمت فصلنامهفرهنگ پژوهش
خانه | بازگشت | حريم خصوصي كاربران |
Guest (PortalGuest)

دانشگاه باقرالعلوم (عليه السلام)
مجری سایت : شرکت سیگما