728 x 90
روسای جدید حوزه ریاست و آموزش دانشگاه باقرالعلوم(ع) منصوب شدند
روسای جدید حوزه ریاست و آموزش دانشگاه باقرالعلوم(ع) منصوب شدند  با صدور احکامی رئیس جدید دفتر حوزه ریاست و روابط عمومی و همچنین رئیس جدید اداره آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه باقرالعلوم (ع) منصوب شدند.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه باقرالعلوم(ع)، بر اساس حکم صادره توسط حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر  مریجی رئیس دانشگاه باقرالعلوم (ع)، سید ابوالفضل موسوی صدیق به‌عنوان رئیس دفتر حوزه ریاست و روابط عمومی منصوب شد.

همچنین با حکم صادره توسط دکترمحمدستوده معاون آموزشی و فرهنگی  دانشگاه باقرالعلوم (ع)، سید محمدحسین بهشتی  نیز به‌عنوان رئیس اداره آموزش و تحصیلات تکمیلی این دانشگاه معرفی شد.
همچنین در حکم صادرشده توسط رئیس دانشگاه باقرالعلوم(ع)، از زحمات متعهدانه محمدرضا مددی در دوره سرپرستی حوزه ریاست و روابط عمومی و سید ابوالفضل موسوی صدیق در مدت مسئولیت رئیس اداره آموزش و تحصیلات تکمیلی قدردانی شده است.

بر اساس این گزارش، در مراسم معارفه‌ای که امروز به همین مناسبت در نشست شورای مدیران دانشگاه باقرالعلوم(ع) برگزار شد، رئیس این دانشگاه با قدردانی از تلاش‌های صورت گرفته توسط مدیران حوزه آموزش و سرپرستی حوزه ریاست اظهار داشت: آموزش، پیشانی دانشگاه است و ضرورت دارد با یک همدلی و هم‌افزایی امور مربوطه را پیش برد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین دکتر مریجی با اشاره به ظرفیت‌های علمی دانشگاه باقرالعلوم(ع) و انتظاراتی که نهادهای مختلف از این دانشگاه دارند، گفت: در برخی بخش‌ها این دانشگاه به لحاظ  علمی، نقطه امید دستگاه‌های اجرایی به شمار می‌رود و باید تمام تلاش‌ها را برای حفظ و ارتقاء این جایگاه علمی بکار بگیریم.

معاون آموزش دفتر تبلیغات اسلامی در بخشی از سخنان خود نیز با اشاره به روایتی از امیرالمؤمنین علی علیه السلام که فرمودند:(مَنْ نَظَرَ فِي عَيْبِ نَفْسِهِ اشْتَغَلَ عَنْ عَيْبِ غَيْرِهِ) اظهار داشت: اگر چه ظاهر این روایت مربوط به وارسی شخصی دربعد اخلاقی وتربیتی است، امامی توان از آن بهره سازمانی نیز گرفت و آن این است که، هربخشی از مجموعه تلاش کند امور مربوط به خود را به خوبی وارسی کرده و عیوب آن را برطرف کند.نتیجه آن این می شود که یک مجموعه توانسته است کاراتر و اثر گذارتر باشد. 

اگر هر کدام توجه به نواقص دیگری نماید نه تنها به حل مشکل منتهی نمی شود، بلکه در تمام مجموعه اختلال ایجاد می شود.

 
 
امتیاز دهی
 
 

فصلنامهعلوم سیاسی فصلنامهتاریخ اسلام فصلنامهآیین حکمت فصلنامهفرهنگ پژوهش
خانه | بازگشت | حريم خصوصي كاربران |
Guest (PortalGuest)

دانشگاه باقرالعلوم (عليه السلام)
مجری سایت : شرکت سیگما