728 x 90
برگزاری کارگاه «آشنایی با فرآیندهای اداری مربوط به پایان‌نامه در دانشگاه باقرالعلوم (ع)»
برگزاری کارگاه «آشنایی با فرآیندهای اداری مربوط به پایان‌نامه در دانشگاه باقرالعلوم (ع)» کارگاه «آشنایی با فرآیندهای اداری مربوط به پایان‌نامه در دانشگاه باقرالعلوم» با حضور و استقبال قابل توجه دانشجویان این دانشگاه برگزار شد. 

به گزارش روابط عمومی دانشگاه باقرالعلوم، «کارگاه آشنایی با فرآیندهای اداری مربوط به پایان‌نامه در دانشگاه باقرالعلوم» اردیبهشت سال 1400 با حضور 75 نفر از دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد و دکتری این دانشگاه و با تدریس عباس ایزدی‌فرد برگزار شد. 

در این کارگاه برخط ابتدا مقررات مربوط به زمان و چگونگی انتخاب موضوع پایان‌نامه مطابق با آیین‌نامه آموزشی وزارت علوم در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری توضیح داده شد. این کارگاه در دو بخش؛ چگونه شروع کنیم؟ و از کجا شروع کنیم؟ ادامه یافت و چگونگی انتخاب موضوع، جستجوی موضوع در سامانه‌های علمی کشور و فرایند تصویب خواهی موضوع پایان‌نامه در دانشگاه باقرالعلوم تا دفاع از پایان‌نامه و تسویه و بارگذاری در سامانه ایران داک به‌طور کامل ارائه گردید. 

در پایان این کارگاه پرسش‌ها و ابهاماتی از سوی شرکت‌کنندگان مطرح شد که مدرس دوره و همچنین مهدی فدائی مدیر اداره پژوهش دانشگاه باقرالعلوم به آن‌ها پاسخ دادند. شایان ذکر است به دلیل استقبال قابل‌توجه دانشجویان از برگزاری این کارگاه، در فصل‌های آتی بار دیگر کارگاه‌های پایان‌نامه نویسی برگزار خواهد شد. 

 
 
امتیاز دهی
 
 

فصلنامهعلوم سیاسی فصلنامهتاریخ اسلام فصلنامهآیین حکمت فصلنامهفرهنگ پژوهش
خانه | بازگشت | حريم خصوصي كاربران |
Guest (PortalGuest)

دانشگاه باقرالعلوم (عليه السلام)
مجری سایت : شرکت سیگما